Alla inlägg under januari 2010

Av Matilda - 2 januari 2010 11:42

Här kommer de utlovade från nyårsfesten. Det var verkligen en jätterolig fest med en hel del roligt folk även om vi kanske mest prattade med varandra. Men så länge vi har kul så spelar väl inte de någon roll eller vad säger ni?


Här kommer iallafall alla fest bildet från kvällen eftersom jag lovade nån (Fredrik A) att få se dom och höll de inte riktigt.


Emma satte upp mitt annars så hopplösa hår i värsta frillan och jag är VÄLDIGT imponerad. Så från och med nu så följer Emma med mig överallt. Jag älskar de. Man känner sig så mycke finare om man är fin i håret! Dessutom tog de max 30 min! Emma är bäst!


Sen blev de en liten förfest hos lillasyster med sambo. Den började väl typ kl 5 vi kom dit kvart i 6 och skulle till nästa fest kl 6 så de blev en snabbförfest. Men destomer sprit..

       

Min fina lillasyster Ofelia med sin RObin!

       


Sen kom världens bäst taxichafför Lisette och min mamma Ellinor och hämtade oss. Kan väl säga så här chafförerna var de inge fel på men jag har åkt på bättre ställen.Ni som va med vet vad jag menar.

         


Sen drog vi vidare till den "riktiga" festen som detta år var anodnad av Bolinder m. fl. tror jag?! Vi var iallafall bjudna och klart att vi dyker upp. Där bjöds det på välkomstdrink med tilltugg. Sen god middag och en ENORM efterrätt.


                    


    


Kvällens kommentar så fort det fanns något rosa.

- Matilda den här kan du ha som dagens rosa!!

     


Sen började klockan närma sig och de var dax att hoppa i jackan och leta upp skumpan.


 GOTT NYTT ÅR!

                                            


Sen in igen för lite mer fest och sen lite varmkorv.

    Kolla in mitt hår som efter 11h ser lika fint ut!  


Sen var de slut för kvällen och dax att åka hem igen. Våra chafförer hade denna gång med sig en fripassagerare som var glad och hävdade bestämmt.

-Jag rymms!!

Så även vägen hem blev en intressant upplevelse. Så vissa bilder har jag faktiskt inga kommentarer till!

        


Hoppas ni hade en lika bra ikväll som jag och stort tack till Världens bästa Lisette (och fripassagerare) och min världens bästa mamma som stod ut med oss även denna gång!

Av Matilda - 1 januari 2010 12:00

Kanske egentligen hade passat bättre på de faktiska nyårsafton menjag blev iallafall bjuden på detta på förfesten. Vet inte omde va så jätte gott men passade mig i övrigt super bra!

  

Av Matilda - 1 januari 2010 09:12

eller va de egentligen en så god morgon? Inte direkt måste jag faktiskt erkänna. Jag skulle ju dessutom släppa ut hästarna denna morgon. Dumt dumt dumt.. å ännu dummare att jag inte bytte med syrran när hon frågade. Men jag tänkte att lite frisk luft så där på morgonen är aldrig fel.


Men hade nog varit ganska kul att filma mig i stallet denna morgon. Gick bra i stora stallet där alla är stora så man inte behöver upp och ner så mycke å man kan luta sig lite mot dom om man tappar balansen. Men i de lilla stalllet var de verkligen ingen lek. Tycker man borde kunna hissa upp de små till lämplig arbetshöjd. Om vi säger så här. Varje gång jag böjde mig ner ville jag kräkas eller så tippade jag.. Tillslut skrattade jag bara åt mig själv och tänkte att de är ju tur att de bara är nyår en gång per år. Men de har nog aldrig tagit så lång tid att släppa ut hästarna.


Var iallafall en superrolig fest igår men jag tror jag får berätta mer om den sen. Tog ju en hel del bilder också... så missa inte det!

Presentation


Jag är en glad tjej i mina bästa år som tänkte släppa in er i min värld som är lite mer rosa än andras.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards