Alla inlägg den 22 januari 2010

Av Matilda - 22 januari 2010 22:46

Hej!

Idag har jag spenderat en super dag med världens bästa Emma och allt gick verkligen jätte bra och Lillagubben skötte sig bara fint. Sen blev de en sallad till lunch och lite tapet koll. Hittade några riktigt fina och de är nästan så man blir lite sugen. Men är faktiskt inte less på de jag här än så se får va ett tag till. Först blir de iallafall tvättstugan.


Sen blev de lite pannkaka till middag. Låter kanske barnsligt men de är bland de godaste jag vet. Pannkakor och färska hallon och perfekt om man inte är så hungrig.


Sen bar de av för lite fredagsmys med ostbullar, kexchoklad, kaffe och varmchoklad i ishallen tro de eller ej. Detta gällde ju naturligvis bara speciellt inbjudna resten fick ju slita på isen. Men grabbarna skötte sig fint på isen och jag kan faktiskt tycka att de är riktigt kul att titta med jämna mellanrum. Men barnen kan verkligen förgylla en vardag :)


               


Sen blev de för en gångs skull lite nyttigt snacks och mys framför let´s dance.


Nej nu ska jag hoppa i säng och fixa lite inför morgondagen.. då ska jag faktiskt göra nått vettigt eller nja.. jag ska göra nått iallafall.


Har ni förresten kollat in NIckes nya vrålåk?

  

Presentation


Jag är en glad tjej i mina bästa år som tänkte släppa in er i min värld som är lite mer rosa än andras.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards