Alla inlägg den 24 januari 2010

Av Matilda - 24 januari 2010 21:59

Eller ska man kanske säga Joel Kinnaman för Johan Falk själv är de allt annat än bra. Men JOel han är en liga för sig. Måste säga att de kanske trots allt finns hopp för nya svenska skådisar. Han är verkligen grym och filmerna är ju jätte bra. Ser verkligen fram emot söndagkväll tack vare detta.



Om du inte redan sett dem så är de dax. Du kommer inte bli besviken!

Av Matilda - 24 januari 2010 12:11

Hej.


Idag blir de verkligen en lugn dag. Ska faktiskt inte göra mer än vad jag måste eller känner för. Känns skönt.


NIcke drog precis iväg och skulle titta på rally. Tydligen så är de rally helg i vännäs. Jag är inte så insatt. Men han tog precis på sig sin skoterjacka. Den fick han av mig förra julen och de är halvarssons, jätte fin. Men jag blir så jäkla irriterad för nu har dragkedjan gett upp helt. Hur kasst är inte de. Blir så jäkla less han har typ använt den i en säsong och den var verkligen inte billig. Vad sägs om lite kvalite?


De värsta är att jag fick en skoterdress av Nicke året innan och den funkade aldrig dragkedjan på. Bara massa skit för flera tusen.. Nån som vet av någon bra sömmerska som kan byta en dragkedja lite snabbt.


Nej nu ska jag iallafall hoppa i min skoterdress och starta skotern för att bege mig ut på en liten tur. Tycker faktiskt de är himla roligt att fara på en tur ibland och trots dragkedjan (som nu är bytt) så är faktiskt dressen hur bra som helst och jag har nog aldrig frusit sen jag fick den..


Presentation


Jag är en glad tjej i mina bästa år som tänkte släppa in er i min värld som är lite mer rosa än andras.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards