Alla inlägg den 25 januari 2010

Av Matilda - 25 januari 2010 19:58

Idag har verkligen inte varit någon bra dag.. som jag sa imorse så hade jag en fruktansvärd huvudvärk imorse och jag kan inte direkt säga att de blev bättre. Jag hade som sagt lite problem med att en del av synfältet inte funkade som de skulle. De är väl som täcken på migrän men efter att de började så kunde jag knappt gå efter 1h så jag fick stänga in mig i sovrummet, släcka alla lampor, dra för fönsterna och stänga dörren. Sen låg jag där på sängen med en filt över huvudet i nästan 2h innan jag vågade mig upp. Mådde då inte heller speciellt bra men kunde ju inte ligga precis hela dagen.


De var dax att ta tag i dagen uppdrag. Jag skulle köra Prinsen på vinterförvaring i några veckor. Låter som att han är en bil men tänkte att de kunde va bra för honom med lite lugn och ro och i får en häst mindre. Win - Win kan man väl säga.


Jag var faktiskt lite nervös över hur han skulle hantera saken väl framme men han skötte sig hur bra som helst och de var som att han alltid bott där. Så nu får vi hoppas att han fortsätter så. Min lilla prins har dessutom fått en ny kompis som han gillade på en gång. Så jag tror han kommer ha en jätte bra semester nu ett tag.


Men titta vad vi stötte på på vägen dit.. så man kan ju undra vart jag egentligen har kört honom..?

       

Men efter dagen äventyr var fortfarande huvudvärken ihärdig så nu börjar jag bli ganska less.. Ska ta en dusch å lägga mig att dö i soffan tror jag.


Tack för idag! 

Av Matilda - 25 januari 2010 10:55

Men inte så god alls faktiskt jag har världens huvudvärk redan och när jag var ute så flimmrade de för ögonen hela tiden. De ena ögan är typ som att jag fått en hornhinne sår för jag ser typ ingenting.. så de är väl mest troligt de som är orsaken till huvudvärken. KÄnns som att jag ska kräkas..


Men nu ska jag ta en värktablett och lägga mig i soffan med en kopp te så får jag försöka ta tag idag sen. Har lite att stå i ska bland annat göra en lite turne..


Men vi görs mer ikväll. Ha en bra dag!


Och förresten tack för tipsen på både sömmerska och andra lösningar för mitt dregkedje problem!

Presentation


Jag är en glad tjej i mina bästa år som tänkte släppa in er i min värld som är lite mer rosa än andras.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards