Alla inlägg den 16 januari 2010

Av Matilda - 16 januari 2010 22:32

Litet förtydligande här... jag vill alltså ha offer och förövare.


tex.


Kalven stampade på  ett lamm

  

Höna pickade på baggen

  

Nicke backade över katten

 

 

Vinnaren utses imorn kl 21.00


Om minst 20 st deltar så kommer även ett tröstpris delas ut bland alla deltagande.


Av Matilda - 16 januari 2010 19:36

har lite svårt att slappna av nu faktiskt.. så himla arg. Men jag ska försöka.


Igår var vi barnvakt åt världens sötaste och gladaste gudbarn Ally. Hon är verkligen så himla söt. Sprang i full fart runt med gåstolen och va så glad så hon lekte med NIcke medans jag gjorde lite middag. Blev faktiskt sushi för mig för jag var så himla sugen. Jättegott. Nicke åt korv med bröd.. ha ha vilken fantasi. Men de gick iallafall jätte bra med lillan hela kvällen, somna så sött å åt välling. Tills klockan va typ 23 då var de färdig sovit. Försökte med välling och allt möjligt men hon bara gapskrattade. Som jag aldrig hört henne skratta förut. Så himla söt.


        


Idag tog iallafall jag och NIcke oss en rejäl sovmorgon. Va så himla skönt att bara ligga och mysa precis hur länge vi ville.


Sen så for vi en sväng till svärfar å mor för lite kaffe och fika. Sen till garaget för lite daxverke. Idag va de faktiskt även för mig.


Jag har ju som ni kanske vet ett litet intresse vad gäller pimping av diverse saker. Så i julklapp gav jag Nicke ett "pimping -set" till lastbilen. Kanske inget som jag hade valt själv men tydligen så är de så de ska vara i lastbilar och jag kan väl inte säga att jag har så jätte bra koll på sånt. Så jag gjorde som jag blev tillsagd och idag så skulle de iallafall in i hytten. Blev riktigt bra om jag får säga de själv. Lite småfix kvar bara sen ska jag ta lite bilder så ni också ska få se. Men jag tror faktiskt att Nicke till och med blev lite imponerad och de va väl bra de. För de var verkligen inte de lättaste tyget att jobba med..


  


Sen blev de en liten ridtur på en väldigt trött liten häst och sen middag hos mamma.


Nu blir de Robinsson med väldens bästa grannar.

Av Matilda - 16 januari 2010 19:23

Dålig uppdate idag. Sorry men är ju så mycke sjå på helgen.


Men nu är jag iallafall JÄTTE JÄTTE JÄTTE arg. Ett av våra djur har precis dödat ett annat av våra djur och jag är såååååååå arg just nu. Så de är inte bara ett liv som hänger löst nu.


Kan ni gissa vem som tagit livet av vem?

 

  

   


  


  




  

1.a pris: 15 ägg för avhämtning!

 

Presentation


Jag är en glad tjej i mina bästa år som tänkte släppa in er i min värld som är lite mer rosa än andras.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards