Direktlänk till inlägg 18 juni 2010

Vilken yra..

Av Matilda - 18 juni 2010 23:18

Ja man kan ju bli tokig... Men nu börjar de närma sig och jag börjar faktiskt smälta lite. Har känt mig ganska less på denna bröllopsyra med allt från 1h program om namnen på hästarna som ska dra deras vagn, till souvernirer till fula klänningar och ja allt så har med något bröllop att göra. Snacka om att försöka mjölka ur så mycke som möjligt ur de här.


Men ikväll så hamnade jag framför konserten som tillägnades paret och jag blev helt tagen. Hade verkligen inte väntat mig de. Klart att vissa saker va väl lite skumma som alltid men vilken underbart avslut. Man kan ju faktiskt inte låta bli att ryckas med. Så alla som undrar hur jag vill att mitt bröllop ska vara så titta imorn och tänk rosa...



Tycker dock att vår nya prins verkade tycka att allt var väldigt jobbigt och hade ett påklistrat leende precis hela tiden. Han är ju en man av folket. De är vad vi vill se.. rock loss lite iställe å slapna av. De här kom ju inte direkt som en chock för någon. Men snacka om att se stel ut. Titta på Vickan vilken naturbegåvning.


Men jag ska nog titta imorn iallafall. Jag är väldigt spänd på hur klänningen kommer se ut.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Matilda - 8 juli 2010 20:59

Jag var tvungen ta några bilder på våran uteplats på framsidan som vi gjorde helt själva förra sommaren. Blir så glad varje gång jag går förbi den. Tycker den blev kanon fin.           Lite bilder i kvälls solen, äntligen känns de som som...

Av Matilda - 4 juli 2010 13:57

Efter som jag uppbarligen inte är så sugen på de här längre så tänkte jag lägga upp lite bilder eftersom iställe så får ni fråga om de är något.. kanske blir en bilderblogg iställe. Vi får se.   Här kommer iallafall en del bilder från mitt liv.. ...

Av Matilda - 2 juli 2010 17:19

      

Av Matilda - 23 juni 2010 19:54

Ja de är va vita prinsen och vargen är just nu..   Dessa djur de gör en galen. De kanske ha gått över på Henkes lag och helt enkelt inte gillar oss. Men de är inge kul iallafall.   Annars har jag varit ute på tur idag igen. Känns som att jag ...

Av Matilda - 20 juni 2010 01:26

Jag är helt tagen.     De här är som hämtat ur en saga.. Prinsessan fick sin prins.. ...

Presentation


Jag är en glad tjej i mina bästa år som tänkte släppa in er i min värld som är lite mer rosa än andras.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards