Alla inlägg den 21 januari 2010

Av Matilda - 21 januari 2010 21:21

Hej nu va de lite sent..


Men va tusan. Jag ha bara inte varit så sugen på de här idag.


Klev upp imorse vid 7.00 och skjutsade Nicke till jobbet sen blev de ett avsnitt av Brothers and sisthers. Måste faktiskt säga att de börjar bli lite väl blödigt grät typ hela morgonen. Så de blev en super bra start på dagen, eller...?


Men sen så fortsatte de jag började med igår dvs. storstädning. Så de var bara att ta tag i de. Så först blev de lite dammtorkning och sen ut med stora dammsugaren. Höll på hur länge som helst känns de som och riktigt jobbigt att dammsuga. Men nu är de rent och snyggt och livet känns lättare.


Sen bar de iväg till stallet för lite mockning och trimmning av hästar. 


Sen kl 15.00 så skulle jag hämta mina fantastiska syskonbarn på dagis. Finns inget så härligt som när man öppnar bildörren och man hör barnen skrika

- MMMMMAAAAAAAAAATILLLLLLLLDDDAAAAA!!!!
Då kan man ju inte bli annat än glad. Så söta och snälla.

     


Så rolig har min dag varit idag..


Just de jag har kommit på att jag ska måla om och fixa lite i tvättstugan. Har massor med idéer och de känns som ett lagom stort projekt. Kommer iallafall kännas mycke roligare att tvätta sen. 

Presentation


Jag är en glad tjej i mina bästa år som tänkte släppa in er i min värld som är lite mer rosa än andras.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards