Alla inlägg den 3 januari 2010

Av Matilda - 3 januari 2010 20:51


Är idag denna jet set klocka som finns bl.a på ur & penn. Tycker den är -to die fore- och jag tror faktiskt att jag måste köpa mig en.


Jag har faktiskt (tro de eller ej) inte så mycke rosa kläder så den skulle funkar perfekt.

Av Matilda - 3 januari 2010 20:35

Nu är Nicke äntligen hemma igen!!! Känns som han varit borta hur länge som helst. Han är iallafall som ett barn på julafton nu. Så de är ju kul för han iallafall.


För mig går de bara fint. Har precis dammsugit hela huset i full fart. Blev så less på våran julgran den har som sagt bara gått å dött. Ibland vaknar jag mitt i natten av att pyntet ramlat i golvet och då är inte änns katterna inne. Så jag började samla dom i en skål istället. Sen är alla grenar åt fel håll och idag började till och med grenarna att ramla av. Så jag blev helt enkelt less.

  


  

Visst va de dax även om om de inte är 20.e efter jul än. Bara nått stackars pynt kvar och stjärnan på sne. Lite deppigt faktiskt. Kommer ni ihåg hur fin den var från början??


  


Men nu är den iallafalll borta och allt barr också tack och lov. Höll på att bli tokig. Å katterna höll nästan på att stryka med ett tag.


Nej nu är jag väldigt sugen på att bara riva alla jul saker och pynta om. Ska försöka få till mina gardiner också som jag sytt på. Ska fundera lite vad de blir för färgskala också. Så det får vänta tills nästa vecka iallafall.


Har även hunnit med en helt underbar ridtur med lillasyster. Så himla mysigt att rida ändå i snön och de är kallt och idag var de ju faktiskt ljus också. Kunde inte varit bättre faktiskt.

Nej nu ska jag krypa ner i soffan med min älskling som varit borta så himla länge och kanske till och med försöka ta sig i säng nångång. För jag ska faktiskt jobba imorn. -kors i taket-


Presentation


Jag är en glad tjej i mina bästa år som tänkte släppa in er i min värld som är lite mer rosa än andras.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards