Alla inlägg den 23 januari 2010

Av Matilda - 23 januari 2010 22:51

Idag har jag och NIcke varit på roadtrip precis hela dagen. Var faktiskt duktig och klev upp 5.30 imorse för att göra klart stallet på morgonen. Kändes inte så jätte bra när jag vaknade men skönt när man väl är igång.


Sen var de bara att packa sig in i bilen men lite kaffe och matsäck. Sen bar de av mot Marsliden.. För er som inte vet var de ligger så.. När du kommit till urskogen kör mot fjällen!


Men de var iallafall hur fint som helst där uppe riktigt vinterlandskap och jag myste hela vägen upp. Han faktiskt med en liten tupplur också. Finns ju så fina sängar i lastbilar så de verkar ju dumt att inte utnyttja de en stund. Men var iallafall riktigt lugnt och mysigt att bara vara tillsammans en hel dag.


Ska sanningen fram så skulle Nicke jobba och jag bestämde mig för at följa med. Hade inte så mycke bättre för mig och de var väldigt länge sedan jag följde med så varför inte..


            


Sen när vi väl va framme blev vi bjudna på lite lunch och kaffe innan de var dax att vända hemåt.


Måste också säga att Nickes nya vrålåk faktiskt kändes riktigt lyxig. Så himla roligt när de går bra för mig älskling.


Har haft en super mysig dag med lastbil, snö, fjäll, ren och massa mys.


God natt!

Presentation


Jag är en glad tjej i mina bästa år som tänkte släppa in er i min värld som är lite mer rosa än andras.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards