Alla inlägg den 30 december 2009

Av Matilda - 30 december 2009 09:42

de är så himla kallt ute att man fryser bara man är i närheten av ett fönster. Inte alls kul faktiskt. Men vad ska man göra. De är bara att härda ut dom här dagarna eller rättare sagt månaderna. Efter regn kommer solsken... kanske inte riktigt rätt uttryck men.


Jag kom iallafalll på nu när jag skulle tömma kameran att jag helt glömt bort våran baddag i Bjurholm i måndags. Hade ju som sagt ine så mycke annat för mig den dagen så det blev att följa med resten av familjen på bad i bjurholm.  Vanligtvis på måndagar när de är barnbad så är de 31-32 grader i vattet men inatt hade de varit strömavbrott så naturligtvis så var de kallt. Eller inte jätte kallt typ 26 grader men hade ändå varit skönt med 32. Här kommer iallafall en hög med glada badbarnbilder från i måndags.


            


Sen för idag vet jag inte riktigt var dagen kommer ta mig. Ska väl försöka göra lite skadereglering från igår.. vi hörs!

Presentation


Jag är en glad tjej i mina bästa år som tänkte släppa in er i min värld som är lite mer rosa än andras.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards