Alla inlägg den 19 december 2009

Av Matilda - 19 december 2009 23:38

Idag är de lördag och vi har mest tagit de lugnt och haft lite jul mys. Tog en ridtur med 2 systrar på minst sagt taggade hästar. Elsa körde till och med sin lilla rodeo.


Sen tog jag mig faktiskt friheten att göra iordning en julskinka till älskling. fast de var mest för att jag var så sugen på blöta. Som vi kallar de. Är iallafall genetunnbröd som man blöter i buljong. Jätte gott.


Sen blev de film Hangover. Riktigt rolig. Jag brukar vara svårflörtad vad gäller komedier. Tycker oftast de är lite väl mycke under bälten. Men den här var hystersikt rolig bit vis.


Vi hörs imorn god natt!

Av Matilda - 19 december 2009 10:11

Hej och god morgon.


Känner att de här kommer bli en bra dag. De är faktskt bara -7 här nu så det finns hopp.


igår kväll han vi även iväg på lite kalas. Det var mina kusiner som fyllde år och de bjöds på gofika så långt  ögat kunde nå. Kul att träffa släkten lite och vi blev kvar där ganska länge.


Men annars var det överlag en rätt jobbig dag igår. Även om jag tyckte de gick bra så när man kommer hem och ligger i sängen och ska sova så kommer alla tankar. Inte bara från dagen utan kring mycke annat och minnen som inte alltid är så trevliga. Men ibland är det bra att man får sig en tankeställare och tänka över saker och ting.


Tror tyvärr att de mesta gick ut över min lillsyster som inte riktigt förtjänade de. Förlåt!


Nej nu är det dax att ta tag i dagen och göra något. Tror faktiskt vi ska försöka ta in grannen idag.. imorn är det ju 4.e advent.


Presentation


Jag är en glad tjej i mina bästa år som tänkte släppa in er i min värld som är lite mer rosa än andras.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards