Alla inlägg den 17 december 2009

Av Matilda - 17 december 2009 20:00

hmm konstigt de här.. jag skrev ett inlägg igår som nu verkar ha gått upp i rök. Men igår kom vi iallafall hem i säkerhet igen och allt gick förhållandevis bra i slutet på trippen.


Vi avslutade jobet i lycksele på förmiddagen och sen var det jullunch med alla kollegor från distriktet så de hade nästan inte kunnat blir bättre.


Väl hem va jag trött och slut och somnade rätt så fort faktiskt. Hade saknat min älskling en del också så de var skönt att vara hemma.

Av Matilda - 17 december 2009 17:00

God morgon.


Fortfarande ingen anslutning så jag undrar hur de blir med de här inläggen.


  


Vi är nu hos våra kollegor i lycksele och avslutar gårdagens arbete och det är minst sagt intressant för idag är deras dagliga arbete igång och vi möttes av ett gäng glada kollegor. de ville gärna visa oss hur en helt vanlig dag är för dom. Måste erkänna att jag faktiskt blev lite mörkrädd. Inte riktigt vad vi är vana vid men alltid lär man sig något.

Presentation


Jag är en glad tjej i mina bästa år som tänkte släppa in er i min värld som är lite mer rosa än andras.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards