Alla inlägg den 20 december 2009

Av Matilda - 20 december 2009 12:59



Den här önskar jag  mig i julklapp . Storasyster har en sån här och är väldigt nöjd med den. Så den här skulle passa mig helt perfekt. En ljusrosa kitchen aid.

Av Matilda - 20 december 2009 12:44

Hej alltihopa.


Idag är de 4.e advent och vi har tagit in julgranen. Inte klätt den än dock.


Jag har i princip ingen julstämming kvar. Jag är sur och grinig och mitt tålamod är inte det bästa så om jag brinner av på dig så är de inte meningen. Jag mår  bara skit och de känns som att allt är skit.


Nicke är typ aldrig hemma och katterna är jobbiga. Vattnet fryser i lagårn, bilen vill inte starta och vedpannan är alltid tom. Känns som att jag kan hålla på hur länge som helst. Men jag tänkte att om jag bara mår riktigt skit en dag ordentligt så kommer allt vara borta imorn.


Så nu måste jag klä på mig massa kläder så jag knappt kan röra mig och gå ner till mina mer eller mindre galna hästar. I gympaskor så jag kommer säkert frysa om fötterna.


Livet sugen idag!



Hoppas alla blev på mycke bättre humör av de här!



Presentation


Jag är en glad tjej i mina bästa år som tänkte släppa in er i min värld som är lite mer rosa än andras.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards