Alla inlägg den 14 december 2009

Av Matilda - 14 december 2009 16:35

  


Är idag dessa fina krokar. Skulle gärna vilja ha ett helt gäng av dessa i halllen. Finns dessutom i massor av olika färger. Jag har en lite förkärlek till krokar av olika slag konstigt nog. Hittat dessa på www.bluebox.se som förövrigt är en av mina absoluta favoritsidor.

Av Matilda - 14 december 2009 16:26

De var de ett annat projekt i verkstan. Denna gång en annan syster som behövde lite glitter i livet. Även denna gång en Lamicell transformers hjälm. Ganska vanliga dom hjälmarna. Men de är helt kalrt de bästa hjälmen jag nånsin haft så de är kanske inte så konstigt.


    


Denna gång var målet att de skulle vara en liten diskret pimping. Så på långt håll och när det är mörkt syns de nästan inte. Jag har använt vita swarovski kristaller. Som faktiskt är jättefula på bild. Ser väldigt plastiga ut men de glittrar jättefint och lite annorlunda än de som är klara och de är bra för alla ska inte ha lika.

Av Matilda - 14 december 2009 07:01

Idag är jag uppe tidigt. Jag ska faktiskt jobba! Kors i taket. Men de kommer blir kul och de verkar vara rätt så lugnt här så de blir säkert bra.


Igår kväll så jag på filmen som gick på 4.an Nån fler som såg? Solstorm tror jag de hette. Svensk film. Jag brukar ju inte gilla svenska, speciellt inte filmer med alla "vanliga" skådisar. Men den här filmen var faktiskt ganska bra. Om man bortser från vissa medelmåtta skådespelarinsattser från vissa. Men de var verkligen ingen film som man kunde förutspå vad som skulle hända. Så jag fick en glad överraskning sent på söndagkväll.


Nej nu är de dax att hoppa i jobbpyjamasen och göra något vettigt. Lite besviken dock på att de ännu inte fixat någon rosa till mig.

Presentation


Jag är en glad tjej i mina bästa år som tänkte släppa in er i min värld som är lite mer rosa än andras.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards