Alla inlägg den 28 december 2009

Av Matilda - 28 december 2009 09:55

Hej!


Idag är de måndag och allt är som vanligt igen känns de som. Fast å andra sidan har ju Nicke knappt varit ledig nått i dagarna här så de är väl ingen större skillnad idag. Men jag ska iallafall ta mig i kragen och gå ut och göra morgonpysslet. Verkar inte direkt slut snö heller så vi får väl se när Nicke kommer hem.


Jag vet inte om jag håller på att bli sjuk eller nått. Känns som att  jag har noll energi och skulle nog kunna sova precis hela dagen.


Men jag vet faktiskt inte vad jag ska hitta på idag. Kanske fara en sväng i på stan och kolla in rean. Men är så himla jobbbigt med mycke folk på stan att jag blir bara less. Men å andra sidan är de -17 så de finns inte så mycke man kan göra hemma heller mer än sånt man gör inomhus.


Men jag borde kanske försöka hitta mig en nyårsklänning. Skulle helst vilja he en paljettklänning helt i silver men de är inte så lätt att hitta. Så de kanske kan bli någon färglatt iallafall. Har ju redan en svart paljettklänning och en annan svart finare klänning.

Presentation


Jag är en glad tjej i mina bästa år som tänkte släppa in er i min värld som är lite mer rosa än andras.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards