Alla inlägg den 5 december 2009

Av Matilda - 5 december 2009 18:27

Är idag min fina pajlett sminkväska som jag fick av svärmor förra jul. I love it!


  

Av Matilda - 5 december 2009 18:21

      Då va de kväll och de verkar som att vi ska över till grannarna på middag. Alltid lika mysigt att blir bortbjuden på middag men man inte behöver åka så långt. Så skönt när man ska hem sen. 


Har hunnit med en ridtur också.. annars har jag inte så mycket att säga för tillfället men lägger upp lite bilder. Mycke nöje!


Lillebror snö = skoter 



            


Några fler gå-bort-presenter


 

Av Matilda - 5 december 2009 15:54

Idag tog de lång tid innan de blev något på bloggen. Men vi tog oss en sovmorgon imorse och sen for jag till stallet och gjorde klart. Sen var de dax för ännu ett kalas. De va den här gången Fridas "riktiga" kalas. Stor familj och släkt = många kalas och mycke fika. Men de är mest bara trevligt. Synd bara att de där med beach 2010 alltid skjuts upp lite när de är kalas.

Elsa ser lite trött ut..


Ofelia och Elsa i Ö-vik i sommras.


Är iallafall riktigt pissväder ute. typ 0 grader och regn. Verkligen inte vad vi behöver nu. Men men.. vi ska iallafall försöka oss ut på en liten ridtur mest för skojs skull. Tvivlar starkt att de kommer gå att rida nått överhuvudtaget eller att de kommer va speciellt skoj. Ha ha så vi får väl se varför vi gör de egentligen. Ska iallafall hänga med Offan. Saknar som henne.


    

Tokgammal bild på oss.



Hej hopp. Vi hörs snart.

Presentation


Jag är en glad tjej i mina bästa år som tänkte släppa in er i min värld som är lite mer rosa än andras.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards