Alla inlägg den 23 december 2009

Av Matilda - 23 december 2009 19:21

  


Är idag en tavla som jag fått av världens bästa Julia (Nickes lillasyster) som hon dessutom gjort själv. Den är så fin och beroende på vilken tapet den sitter mot så förändras den som. Lite svårt att beskriva men de är ialllafall en del rosa i den och jag älskar den. Så jag hoppas på att de kanske kan bli nån fler...!?!

Av Matilda - 23 december 2009 10:04

10 nya ägg är som sagt på kläckning och i dagarna är det dax och igår kom den första som utlovat. Men tyvärr så va de något fel så den inte orkade med riktigt så den somnade om igen. Var väldigt slö och livlös så det var inte oväntat.


Men nu på morgonen så piper de i nya ägg. Så skall den som ger sig. Men jag tror egentligen inte de var så smart av mig att ha ägg som ska kläckas hela julhelgen. Hur ska jag nu kunna bevaka och filma allt?! Hade ett tag funderingar på en webcam men de får va. Naturen får helt enkelt ha sin gång så får vi se vad de blir. Men förhoppningen är en kompis eller två till lillLovis. Och kan jag så blir de naturligtvis livesändning.


Av Matilda - 23 december 2009 09:53

Hej nu är de bara en dag kvar.. oj oj undrar om man varit snäll i år?


Tycker egentligen de är roligast att ge bort saker eller iallafall dom man hittat något bra till. Tyvärr brukar våran julafton vara lite lätt kaotisk med två stora familjer och vi försöker hinna med alla. Men även vi har väl insett att det inte fungerar så jätte länge till men time will tell.


 Är bara så jobbigt med julen för om de är nångång jag verkligen vill vara med min familj så är det då. Alla andra högtider kan jag ge bort med inte julen. Kanske är de för att vi inte firat så många andra högtider speciellt stort eftersom de var mycke annat som spelade in. Men julafton har alltid varit en stor grej för oss. Med allt ifrån slå in paket till att pynta i stallet. Spenderade alltid några timmar i stallet på julafton istället för att se på Kalle Anka. För om jag ska va riktigt ärlig så är de här med Kalle verkligen inte min (eller våran) grej.


Men naturligtvis så har jag ju träffat en karl som har samma syn på julen med sin familj och jag kan inte begära att han ger upp de för min skull så.. Bilen får gå varm.



Nu ska jag dricka en kopp te och ta en macka till frukost för att sen dra iväg och försöka tvätta bilen.


  

observera tepåsen för min sambo!

Presentation


Jag är en glad tjej i mina bästa år som tänkte släppa in er i min värld som är lite mer rosa än andras.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards