Alla inlägg den 7 december 2009

Av Matilda - 7 december 2009 20:12

Vilket skit väder. Försökte rasta båda hästarna en liten stund och måste erkänna att de gick väl lite så där. Elsa va rätt så duktig och cool men sen va de ju den där promenaden med lilleman. Gick också bra till en början och jag han tänka. Vad skönt att han kommit på bättre tankar. Men de skulle jag inte gjort. En skolbuss sen var vilden igång. -suck-


Sen åkte jag inte till vännäs och Ica för att handla lite mat och smått och gott. Han faktiskt även fixa en julklapp. I vännäs, hör och häpna. Men de är bra. En mindre kvar.


Blev bjuden på middag av min systerskarl. Tack för de!  Alltid lika trevlig. De bästa med att vi är så många och att vi är som vi är. De är nog att vi i nästan allltid vill vara tillsammans. Även om vi tycker olika och är olika så trivs vi ändå väldigt bra tillsammans och jag har inte bara ett hem utan jag har 4 hus, 1 lägenhet och mitt eget jag kan hänga i. I love it. träffas man inte på några dagar så börjar man alltid fundera var alla är eller om de hänt något. Tycker alla borde göra ett litet studiebesök hos oss. Vi är inte tokreligösa eller har någon slags sekt. Vi är bara många som gillar att va tillsammans.


        


Mina underbara syskonbarn som gör livet lite roligare!

Av Matilda - 7 december 2009 09:20

Måndag morgon och livet är igång igen. Mår inte alls så bra idag faktiskt. Har ont i magen och de svartnar för ögonen hela tiden. Men jag ska försöka äta något så blir de kanske bättre får vi hoppas.


Har funderat på en annan sak också. De här med blogg. VÄLDIGT många har ju det nu för tiden. Jag har väl aldrig varit så jätte intresserad av de här fenoment förut men nu när jag tänkte ha en egen så har jag försökt leta rätt på några att följa som inspiration eller något.. Men de går inte så bra. För de finn egentligen två kategorier. De som bloggar som jag typ blondinbella, Kenza, Kissie å allt vad de heter. Sen finns de hobbyblogg som många man känner har. Men problemet med dessa är att i princip alla är dåliga på att uppdatera. Så varje morgon jag går igenom min lista så är de max 1 blogg/dag som har uppdaterat av dessa. Lite tråkigt men å andra sidan så tycker man väl inte de är så kul efter ett tag heller. Jag vet inte.. så nu är frågan. Hobby eller JÄTTEBLOGG?!? ha ha.



Nej nu ska jag ut och ta hand om våra små djur och se om dom hittat på något spännande idag. Kanske tar en ridtur idag också i de fantastiska ishalkiga vädret.

Presentation


Jag är en glad tjej i mina bästa år som tänkte släppa in er i min värld som är lite mer rosa än andras.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards