Alla inlägg den 26 februari 2010

Av Matilda - 26 februari 2010 20:55

Kommer ni ihåg dem.. Idag hade vi en egen inte allt för lycklig rumpnisse.       


Världens sötaste unge!


God Natt!

Av Matilda - 26 februari 2010 17:29

Tänkte visa vad jag grejat med lite här i dagarna. En del av de lilla projektet som snart är klart. Jag har iallafall klätt om denna soffa till min lillasyster:


FÖRE

  


EFTER     


Detta till en kostnad av ca. 100kr och ca 2h timmars jobb. Tycker själv att de blev riktigt bra!

Av Matilda - 26 februari 2010 11:52

Höll på skrämma livet ur mig när hon kom idag. Livsfarligt!

Men alltid lika roligt att träffa henne och surra lite. Livet känns som alltid lite lättare då. Tänk vilken tur jag har..


Annars så¨har jag kommit fram till en sak. Melodifesivanfinalen som var förra veckann har satt sig på min hjärna. Eller rättare sagt ett bidrag och de va inte min favorit utan denna..


http://www.youtube.com/watch?v=PxGVf4mhxEU


Helt sjukt. Men jag går och sjunger på den precis hela tiden. Men jag tror de är mest för att om man blundar och lyssnar så kan man inbilla sig barn som hoppar på en blomsteräng a la Astrid Lindgren och för en liten stund känns inte sommaren så långt bort. Men tycker faktiskt de är en ganska mysigt låt när man hört den några gånger så växer den faktiskt.


Nej nu ska jag till mamma och dricka lite kaffe.


Puss!

Presentation


Jag är en glad tjej i mina bästa år som tänkte släppa in er i min värld som är lite mer rosa än andras.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards