Alla inlägg den 23 februari 2010

Av Matilda - 23 februari 2010 21:37

Har funderat lite över min natt och dröm och konstaterat att jag va upp hela 3 ggr under natten och tog hostmedicin (cocilana) för att jag inte kunde sova för att jag hostade konstant. Så de kan faktiskt ha varit så att de va de som gjorde att jag tillslut somnade så hårt och svävade iväg till drömmarnas land och inte ville vakna och att de inte hade nått med drömmen i sig att göra. Och den skönt känslan när jag vaknade kanske egentligen bara va för att jag faktiskt fått sova ordentligt en natt och vaknade utvilad...?! Men verkar ju tråkigt att tänka så.


Så jag tror vi går på den förra grejen iställe. Mycke roligare. Men jag har fått en hel del frågor om vem de egentligen va jag drömde om och jag tänker faktiskt låta de vara osagt nu när vi "gjort upp" och gått vidare.


Men annars kan jag säga att dagen varit mycke lugn. Kan inte göra annat än vara inomhus i denna kyla. När ska de här ta slut. Stod i tidningen idag att de här är kallaste året på 44 år. Känns ju posetivt. Men vi får se de från den ljusa sidan. De borde ju innebära att de blir varmt snart.


-32 ute för tillfället!

Av Matilda - 23 februari 2010 10:42

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/melodifestivalen2010/article6657370.ab


Tydligen kan man redan nu gå in och lyssna på bidragen som ska vara med på lördag och ska jag va helt ärlig tyckte jag inte att nån var speciellt bra. Men vi får hoppas att en scenshow kan lyfta låtarna lite.


Men å andra sidan så vet ju jag redan vem som ska vinna...

Av Matilda - 23 februari 2010 10:21

Alltså jag ar drömt de sjukaste på länge... Drömde att jag skällde ut en person i mitt liv som jag nästan inte tål. Eller jo jag har försökt släppa de nu men jag har fortfarande en hel del jag skulle vilja säga denna. Så då drömde jag helt enkelt att jag gjorde de och gud vad jag skällde sen. De bästa var dessutom att de flesta personer som stod med, faktiskt höll med mig och personen ifråga blev försört lite ledsen men sedan avslutade med att säga.

- Jag vet att jag uppfört mig illa, jag ska försöka bättra mig.


Men ni vet ibland när man står i en diskution så får man inte fram allt man vill av olika anledningar och man kommer alltid på alla dräpande kommentarer i efterhand. Men inte denna gång. Jag var saklig och seriös, inge grin och skrik. Jag sa bara vad jag tyckte rakt ut på bästa sätt och alla accepterade de nästan direkt.


Jag sov som en stock. Har inte sovit så bra på ett bra tag nu när jag har varit förkyld och snorig. Men de va som att jag drömde något som jag inte ville vakna upp ur. De va en sån bra känsla. Låter ju kanske också sjukt men de va som en befrielse och när jag sen vaknade upp så har jag inget behov kvar av att skälla på nån. De är som att vi gjort bort de nu och kan gå vidare. Så himla skönt. Tänk om man kunde hantera fler saker så här.. haha då behöver man ju inte äns träffa folk...



Även om jag själv tycker att de är bättre att ta upp saker istället för att gå runt och ha de gnagande i huvudet.





Presentation


Jag är en glad tjej i mina bästa år som tänkte släppa in er i min värld som är lite mer rosa än andras.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards