Alla inlägg den 11 februari 2010

Av Matilda - 11 februari 2010 21:48

KÄnner mig faktiskt väldigt taggad nu på helgen påhitt även om de är lite skumt kanske för min del men vad tusan.. Jag har iallafall fått låna lillasysters jätte fina varma kläder så nu tror jag allting kommer gå bra. Men jag tror att hjälm är en bra grej!

  


Annars har jag jobbat  idag och de ha gått jättebra även om de kanske inte känns helt hundra och de inte riktigt är som förr i tiden. Men de är ändå skönt att veta att de är som att cykla. Är faktiskt inte änns lite nervös för nått..


  


Så tillvidare mina kära kollegor.. och tack för idag!


Just de jag har tagit de där bilderna som chefen skulle ha så säg till så kan jag lägga ut eller skicka om hon nu skulle ha dem.

Av Matilda - 11 februari 2010 08:38

då var jag på jobbet igen då..


Vaknade halv 6 imorse innan klockan äns ringde. Jag tror de är tecken på att jag börjar bli gammal eller har jag för lite att göra helt enkelt.


Men nu känner jag att jag börjar bli ganska taggad på helgens aktivitet ska bara försöka övertala min syster att hon ska låna ut lite saker åt mig. Lyckades faktiskt se att hon hade något som skulle passa mig perfekt och eftersom jag inte äger egna så är de väl en bra anledning för henne att låna ut. Eller hur?


Ser redan framför mig hur bra de kommer gå i helgen. Jag ska faktiskt åka skidor vilket jag inte gjort på 10 år tror jag. De borde väl vara som att cykla ungefär.. fast de senaste åren jag åkte skidor så åkte jag bara såna jättekorta skidor som ser ut att vara till barn men inte är de och de är väldigt lätta att åka med. Däremot går de inte bromsa men de är ju en annan sak.


Men de kommer gå fint!


Min stora önskan för dagen är att alla hästar (speciellt en) håller sig i hagen!!!

Presentation


Jag är en glad tjej i mina bästa år som tänkte släppa in er i min värld som är lite mer rosa än andras.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards