Alla inlägg den 18 februari 2010

Av Matilda - 18 februari 2010 18:58

har ju sagt att jag ska köpa en kamera och har lite svårt att bestämma mig men nu har jag med 95% säkerhet bestämt mig för denna.

1/4


Finns dessutom nu som Pinkpack med en liten väska och större minneskort. Borde bli perffa!

Av Matilda - 18 februari 2010 09:47

Hej igen!!


Jag som tyckte att de här med boardercross var som ett skämt får nu faktiskt ta tillbaka hela den grejen. För jag har gjort dagens upptäckt!


Jag hängde med en tjej som heter Julie W Lindholt på gymnasiet. Hon kom från danmark och gick snowboard gym i vännäs. Hon är nu i Vancover och representerar danmark i just boardercross. Synd bara att jag inte upptäckte de tidigare för de hade varit roligt att se. Men hon slutade iallafall på 15.plats och bästa danska dam.


Heja JUlie!!! och stort GRATTIS!



Av Matilda - 18 februari 2010 09:35

Hade helt glömt bort att berätta att vi hade en apa som hängde i taket/takstolarna när vi var i fjällen.. 


     



Av Matilda - 18 februari 2010 09:13

Jag mår illa.. gah.. De är de värsta som finns att bara va lite småsjuk. För då tar de aldrig slut och de är bara drygt. De är mycke bättre att vara dödssjuk i ett par dar sen är man frisk igen. Jag blir så less. Vill verkligen inte kliva ur sängen imorse men tror att de blir en kojdag idag som Nicke brukar säga. Fast till stallet måste jag nog ändå ta mig sen till dagis för att hämta världens finaste!


Presentation


Jag är en glad tjej i mina bästa år som tänkte släppa in er i min värld som är lite mer rosa än andras.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards