Alla inlägg den 7 februari 2010

Av Matilda - 7 februari 2010 21:03

Hej!

Jag har precis haft en helt fantastiskt helg med mina underbara systrar och mamma. Va länge sedan jag hade så roligt faktiskt. Dock kanske de blev en shot eller två för mycke men va tusan.. Vem bryr sig?


Men så till kvällens stora happening. Snacka om att de va bra drag. Alla var verkligen super taggade och vi hade hittat våra platser. På golvet... eller på en stol men vi satt mitt framför scenen. Sen va de bara att spänna fast sig för de va dax att åka.


Sen så började resan och de va verkligen en upplevelse. Men de hade vi väl som redan räknat ut. Men lagom till melodi nr 6 så va i princip rösten slut men de ha väl ingen dött av.


Men jag tyckte faktiskt de va många starka bidrag med i Ö-vik kanske va de för att upplevelsen blir större av att vara där men de va faktiskt 5 av 8 som va riktigt bra. Klar favorit va nog trots detta Ola. VÄldigt trallvänligt och de ryckte genast i dansnerven. Jag gillade också hot hot hot skarpt. Kändes lite som en bidrag från Ukraina men verkligen drag va de i de numret.


Sen måste vi ju bara kommentera Dolphs framträdande i festivalen.. oj oj säger jag bara. Han har man ju i princip aldrig sett känns de som. Men han va riktigt duktig men han pratar ju lite konstigt och naturlig är väl inte dirket de första som rimmar på Dolph. Men vi fick iallafall se honom VÄÄÄÄÄÄÄÄÄldigt nära. För efter festivalen och de va dax för eftersnack så kom alla ner på golvet och vi minglade snabbt in bland pressen. Konstigt nog va de inte många som ifrågasatte våran paljett stas men de har väl sett de mesta.


En annan rolig sak eller rolig va de kanske inte men Anders Ekborg kom ner på golvet ¨för att träffa sin familj så stod vi precis bredvid och han va inte så nöjd och familjen försökte tappert trösta honom.

-Men älskling de va en bra låt!

-Du sjöng jättebra!

-Du va jätte duktig!

Man skulle ju kunna tro att han visste de vid de här laget och kunde se den lite större bilen men han var helt enkelt sur.. dock inte på oss.


Sen träffade vi även en gammal gubbe som stod bredvid oss när vi "Minglade" som sa:

-Ska ni inte ta kort på pappan?

Jag hörde vad han sa men fattade inte riktigt den grejen och tyckte mest han var konstig. Så vi gick tillslut ut men då kom han igen och delade ut vykort. Då slog de oss... Han va tydligen Frispråkarens pappa. haha


Sen blev de party all Night long och vi åkte väl till sovplatsen vid halv4. Kung kväll helt enkelt!!


Här kommer lite bilder.. dock i fel ordning så börja längst ner så blir de i rätt tidsordning för kvällen.

                                            

Presentation


Jag är en glad tjej i mina bästa år som tänkte släppa in er i min värld som är lite mer rosa än andras.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards