Alla inlägg den 20 februari 2010

Av Matilda - 20 februari 2010 23:47

Shit nu har jag precis följt grabbarna på längdskidor sen melodifestivalens slut och de va riktigt spännande. Vilka grabbar!! Jag som trodde vi fått våra medaljer för i år men ibland är de ju kul att ha fel. Men riktigt spännande som sagt..

GRATTIS!!!

Av Matilda - 20 februari 2010 23:38

Jag vet att de är lite 14-is men I LOVE HIM!! Haha.. vilken kille! Vilken röst! Vilken känsla! Säga vad ni vill om han men inte många som kan sjunga som han de är ett som är säkert.


Tänk vad roligt de hade varit om han hade fått vinna. Fast egentligen tycker jag inte de har så stor betydelse på vem som vinner eftersom eurovision egentligen är ganska kasst om du frågar mig. Men än så länge tycker jag inte nån kan konkurrera med Darin i våran schlager iallafall.


HÅLLER TUMMARNA NU!

Av Matilda - 20 februari 2010 11:19

Lördag och stålande sol men dock -20. Men jag tror vi ska trots vädrets makter och bege oss ut trots allt.


Ikväll blir de schlager för hela slanten och min favorit ska ju va med så nu får vi bara hoppas att han lever upp till alla förväntningar. Men jag återkommer senare idag med lite mer schlager info. Nu ska vi ut och skotta snö och hämta ved.


Och ja järnkepsen är fortfarande på. Verkar som nån svetsat fast den..

Presentation


Jag är en glad tjej i mina bästa år som tänkte släppa in er i min värld som är lite mer rosa än andras.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards