Alla inlägg den 13 februari 2010

Av Matilda - 13 februari 2010 21:49

Jaha då va nästa delfinal klar. De var verkligen ingen upplevelse som kunde liknas med förra helgen. Va ju knappt några bra bidrag...? Men å andra sidan kommer jag säkert alltid tycka att bidragen från ö-vik är de bästa. Men jag är tots allt nöjd med de som gick vidare och de fanns ju som inga bättre så vad tusan.



Min favorit va nog trots allt den lilla killen som va först. Eric hette han väl. Söt kille men lite väl okänd kanske men vi får väl se. Men de där som han gjorde i slutet. En dusch? Den nya Carola fläkten eller vad tror vi? Knappast.. verkar dessutom inte speciellt praktiskt med tanke på att han va tvungen att ha handduk och nyakläder direkt.


Men vad säger ni om sista bidraget då? Melodi nr 8. Porr Hanna.

Haha ja jag vet inte om jag har några kommenarer men om man tittar på vilka som gått vidare (4st killar) . Vilka tror ni de är som röstar? Bara en liten tanke..


Av Matilda - 13 februari 2010 18:16

Haha ja om vi säger så här.. de här med skiåkning ser ju som soft ut och kan också funkar bra i bilden i huvudet men aj aj aj säger jag bara. Vilken plåga! De va nästan outhärdligt.


Klädde på mig för glatta livet kl 9 imorse och tänkte följa drömmen i huvudet. Vita, mjuka och superbra backar. Snygga skidkläder och bra skidor. Vad kan gå fel?? Ja allt! Kände efter ca 5 min på skidorna på väg ner till liften att jag nog faktiskt snart dör. Hur ska de här gå? Sen kom jag på tanken att om man bara hädar lite så brukar man ju kunna utstå nästan all smärta så de va de jag försökte göra. Men efter att ha åkt några gånger till och mina ben/fötter tillslut skakade okontrollerat och jag nästan inte tog mig ner oskadd så insåg jag att de här går bara inte och de faktiskt fanns en bra anledning till att jag numera bara kör skoter i fjällen. Vet inte hur andra männikor gör men jag är väl kass helt enkelt. Men jag har å andra sidan inte heller sagt mig vara något proffs. Men jag kan inte mer än säga att jag försökte iallafall och kommer nog inte göra de igen nånsin om jag själv får bestämma.  



Sen va de dax för afterski och de va väl kanske mer de jag va bra på. Mycke folk bra drag och RIFF RAFF RUFF kan ju aldrig vara en dålig kombo.

        


Så nu taggar vi för melodifestival och lite middag så får vi se var kvällen bär..


Presentation


Jag är en glad tjej i mina bästa år som tänkte släppa in er i min värld som är lite mer rosa än andras.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards