Alla inlägg den 19 februari 2010

Av Matilda - 19 februari 2010 20:11

Av Matilda - 19 februari 2010 19:15

Min sambo är övertygad om att vi ska ha hockeykväll ikväll. Jag är faktiskt ganska skeptisk. Jag vet att jag inte brukar tycka att de är så jätte kul. Men jag ska försöka ge de ett försök. Har faktiskt upplevt en del roliga hockeykvällar när vi varit i stora finaler osv. Men jag gillar de nog bättre live isåfall. Men jag ska göra mitt bästa.


Annars så kan jag ju bara skylla på förkylningen och råka somna lite snyggt i soffan. Han kommer säkert inte märka nått..


Idag har jag haft en lugn dag och försökt blir frisk men de går lite så där faktiskt. For på ridhuset en stund och tittade på hoppträning som var VÄLDIGT försenad. Vilket förstörde alla våra planer för kvällen... Blev lite less och de är så kallt ute också. Gahh jag kommer aldrig bli frisk.


Sen hade jag tänkt spendera kvällen men mina fina syskonbarn som skulle komma på lite fredagsmys medan föräldrarna roade sig med annat. Men precis när de skulle komma så ringde pappan och sa att de precis börjat kräkas och nu hade magsjuka. Inget vill sig för mig idag.


GOD NATT!

Av Matilda - 19 februari 2010 11:11

Alltså jag har utvecklat ett hat, eller de är kanske ett starkt ord men jag bli helt galen på menlösa människor som ringer och ska sälja på mig saker å bryr sig inte att skit om vad jag vill.


Förrut var jag oftast väldigt trevlig och gav alla en chans när de ringer. Men nu tycker jag de har spårat ur. De kan ju ringa kl 9 på en söndagkväll och ska sälja premiepension. Jag blir tokig. Men jag tror också att de är för att vi faktiskt har en hemtelefon.


och varför måste de alltid låta så menlösa och tafatta. De är faktiskt de absolut värsta. De är väl en sak om de ringer nån supertrevlig som låter trovärdig. Då lyssnar jag iallafall klart. Men annars blir jag bara arg. Men jag gissar att de som jobbar där inte kan få nått annat jobb. Jag blir iallafall tokig.


SLUTA RING TILL MIG!!


Av Matilda - 19 februari 2010 09:02

Hej!

Ja idag är inge bättre än igår. Vaknar med järnkeps och slem i hela huvudet känns de som. Men är ju så otroligt motiverad att kliva ur sängen då...


Annars så känner jag mig totalt opeppad på att göra något alls faktiskt. Vill bara dra täcket över huvudet och ligga där tills de blir vår. Är så less på de här nu. Varför ska de vara så kallt hela tiden och varför vill inget gå som jag vill?


Nej nu är de dax att ta sig i kragen och bita ihop. eller ja om en stund iallfall. Nu ska jag ta en kopp te.

Presentation


Jag är en glad tjej i mina bästa år som tänkte släppa in er i min värld som är lite mer rosa än andras.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards