Alla inlägg den 27 april 2010

Av Matilda - 27 april 2010 21:16

Jag har funderat lite på en smart lösning för oss på vintern istället för moped. För egentligen behöver vi väl kanske 2 bilar på vintern men de känns onödigt på sommaren när man kan köra moppe, cykla eller gå. Men då ramlade jag idag på den här lilla SMARTbilen i riktigt Matilda anda.

'


'


För två personer och är billig at köpa, äga och köra så de är väl så nära vintermoped man kan komma. Skulle vara perfekt. Synd bara att den knappt finns i sverige än. I den färgenvill säga.

Av Matilda - 27 april 2010 21:07

Jag behöver åka till akuten.. datorakuten! Min dator har gett upp och jag vet inte vad de är för fel... Jag blir så less och jag som älskar min dator. Jag visste att hon skulle bli förbannad av att nån annan använde henne men jag bet ihop. Se vad jag fick för de sen! Gahhhhhhhh!!!! HJÄLP!!


Lustigt de här med datorer, man klara sig nästan inte utan. Hur ska jag nu slösurfa framför tv.n? Vi har ju den här datorn, stor stationär och inte alls snabb. MIn kväll är förstörd.


F*CK!


Presentation


Jag är en glad tjej i mina bästa år som tänkte släppa in er i min värld som är lite mer rosa än andras.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards