Alla inlägg den 5 april 2010

Av Matilda - 5 april 2010 21:09

Mycke som snurrar runt i huvudet nu och jag får som vanligt ingen väska packad till imorn. Är faktiskt inte alls så sugen på att dra iväg. Men jag hoppas de infinner sig snart. Är ju faktiskt kul att vara ute och åka lite.


Men mitt huvud går på högvarv. Gillar inte när folk mår dåligt och inte kan få ordning på de och jag inte kan göra nånting åt de. Men de är väl bara att inse att livet är så. Bara att acceptera. Livet går vidare.


Men nu försöker jag lägga all min energi på att få tag på klockan som jag bara MÅSTE ha. Men den finns inte nånstans.......

Av Matilda - 5 april 2010 14:18

Det kliar verkligen i fingrarna och jag bara måste köpa denna. Jag vet att jag haft en liknande som dagens rosa förut men nu behöver jag faktiskt eran hjälp.. var kan man köpa den här? De säljs på ur & penn vet jag men kan inte hitta just denna modell på deras hemsida... Vill helst handla online. Några tips?


Jet Set klocka

Av Matilda - 5 april 2010 11:41

Sista lediga dagen.. När Nicke väckte mig imorse sa han:

-De här är sista sovmorgonen på länge imorn ska vi jobba... Sen såg han som glad ut. Jag ville bara vända mig om och somna om igen men de är ju tur att de är någon som ser fram emot det.


Jag ska till Jönköping imorn så jag ska med flyget på em. tror de är mest de som stör min dag. Borde kanske kännas roligt men de kom lite plötsligt och jag har som inte hunnit planera in de och imorn så far jag. Sen ska vi ju dessutom till fjällen snart så de blir lite hattigt.


Annars idag så har vi inte så mycke planer. Ska till stallet och rasta prinsen men de är inte så roligt underlag ute. Speciellt inte på förmiddagen när de frusit åt på natten. Är som inge kul att sätta igång en häst på typ asfalt. De kan ju inte va bra för någon.

Presentation


Jag är en glad tjej i mina bästa år som tänkte släppa in er i min värld som är lite mer rosa än andras.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards