Alla inlägg den 19 april 2010

Av Matilda - 19 april 2010 21:13

Som ni kanske vet tycker jag ju att alla borde ha lite mer rosa i sina liv. Kanske inte som jag men alla borde ha en lite färgklick, speciellt i köket. Så vad behöver alla i köket? Jo ett snyggt förkläde. Som man kan ha på sig trots att gästerna kommit. Så de här är de självklara valet.

Känner ni igen de? De har bland annat setts i tv på Leila bakar. Men hur snyggt som helst och man behöver aldrig ta av de. Tyvärr har jag inte lyckats hitta något ställe som har det i lager men jag ger inte upp..


Av Matilda - 19 april 2010 20:50

Idag är en bra dag :D Har fått reda på något kul och redan känns livet roligt!


Har haft en lugn dag på jobbet och sen har jag varit ute en tur med prinsen. Idag skulle vi försöka oss på en ny gångart ett par steg. De har på senaste tiden gått väldigt bra att rida och han har faktiskt inte alls försöka slänga av mig eller hitta på dumheter. De va som att när vi ställde om klocka och de blev ljust så blev han lugn. Tills idag vill säga. Han blev helt chockad och överlyckling över att faktiskt få galoppera några steg så sen gick de knappt ta sig hem efter de och galoppen i sig var mest hopp och skutt. Men tänk så glad han blev och så roligt att de går framåt. Sakta men säkert! Kanske finns de ljus i slutet av tunneln...?


Nu är jag hemma i ett tomt hus. Konstigt de där. Ibland försvinner bara sambon trots att han sagt att han skulle vara hemma. Men alltid finns de nått att göra..

Presentation


Jag är en glad tjej i mina bästa år som tänkte släppa in er i min värld som är lite mer rosa än andras.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards