Alla inlägg den 7 april 2010

Av Matilda - 7 april 2010 18:44

Har ni förresten läst de här??


http://www.vk.se/Article.jsp?article=341865


Lite konstigt att man kan tappa sitt barn utan att märka de kan jag väl kanske tycka....

Av Matilda - 7 april 2010 18:41

Kommer ni ihåg den här odödliga klassikern?



Nu finns den också i riktigt Matilda anda. Kanske funnits länge men jag har inte sett den förut iallafall. Finns bland annat hos www.zillstar.se Vem vill inte ha en sån?

Av Matilda - 7 april 2010 18:23

Jaha då sitter jag här och ska fördriva en del tid. Konstigt de här. På vägen ner fick jagspringa med andan i halsen hela resan idag har jga hur mycke tid som helst.


Kursen i Jönköping var då faktiskt ganska givande och en del nya saker att lära sig. Känns faktiskt kul. Sen fick jag faktiskt ett väldigt gott intryck av jönköping som stad. Många fina kyrkor och riktigt vårväder har de varit. Men en sak har jag dock att anmärka på.


        


Taxichafförer... är inte de ett lite speciellt släkte? Har åkt med 3 olika de senaste 2 dygnen och 2 har verkligen inte luktat gott. Den senaste luktade typ som en gammal alkis. Kom på mig själv med att leta efter ett alkolås. Utan nån större lycka dessvärre. Men jag kom iallafall dit jag skulle utan något större problem. Men nästa gång tror jag att jag sätter mig bak. Är inte heller så sugen på att va social med skumma och bittra taxichafförer. Kanske jag är osocial men då får de va så.


Sen var flyget från jönköping till bromma skrämmande litet. Det fanns max 25 platser i flyget och flygvärdinnan kunde inte äns stå rakt i kabinen. Vilken kul arbetsplats va? Sen var de naturligtvis ingen som visste att jag skulle ha veg. så jag fick knappra på nån torr kaka medans alla andra (6st) fick en macka från SM mästarna i macka(!?!) 2009.


   

Så nu sitter jag på flygplatsen i Bromma och försöker fördriva lite tid. Har precis ätit sushi dessutom vilket gjorde ju dagen ännu bättre. Känns som att de va allt för länge sedan sist. 


  


Däremot va de lite dumt att jag lämnade lurarna till datorn hemma. Annars hade jag kunnat se senaste greys. Men förhoppningen är att jag ska va hemma ikväll ca 22.00 Kommer säkert vara ruggit taggad på att jobba imorn. 

Presentation


Jag är en glad tjej i mina bästa år som tänkte släppa in er i min värld som är lite mer rosa än andras.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards