Alla inlägg den 16 april 2010

Av Matilda - 16 april 2010 21:43

Är idag en helt klockren Matilda pryl.


Tejphållare klädd i rosa swarovski. Skulle vara som klippt och skuren för mitt kontor och det bästa av allt är att de fanns ett helt set på www.coolstuff.se

Av Matilda - 16 april 2010 21:12

Hej hopp!


Idag har jag varit tillbaka i vardagen igen. Kändes ganska skönt faktiskt.


Så dagen börjades i stallet och de är så otroligt skönt att de börja bli vår och man slipper ta på en jäkla massa täcken..


Sen hem på en mysig frukost med sambon. Vi hade ju båga tagit ledigt hela veckan så de bara bara att uttnyttja de till max.  Sen hem till mor å far och ta hand om några lamm och vaccinera hästar. Sen full fart till stan för lite snabb shoppning.


Jag och Nicke har en del projekt inför sommaren precis som alltid när man har hus. Man blir ju som aldrig klar. Ett av dem är att vi ska försöka byta garageportarna. Känns kanske inte som ett jätte kul projekt men helt klart något som måste göras. Så vi har varit och kollat på lite olika portar idag också. Men jag kan väl inte påstå att jag blev så jätte mycke klokare. Skulle vara så himla mycke lättare om man kunde åka förbi 10 olika hus med olika portar. Så nu efterlyser jag garageportar med fönster i. Behöver se några såna för att kunna bestämma mig.. så jag behöver lite tips.. och vore evigt tacksam om ni kunde hjälpa mig hålla utkik efter portar med fönster..


Presentation


Jag är en glad tjej i mina bästa år som tänkte släppa in er i min värld som är lite mer rosa än andras.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards