Alla inlägg den 17 april 2010

Av Matilda - 17 april 2010 11:13

Vi har fått nya skor på jobbet tillsammans med lite nya regler. Man kan väl säga så här. Skorna är fruktansvärda och inte alls någott för mig. Typ vita sjukhus träskor med 3 cm sula.. jag kommer säkerligen trampa snett och vricka foten 1 gång i månaden. Så då har jag kollat runt på lite andra alternativ och stötte på de här. Helt underbara.

Tillverkas av crocs och kallas för Tilda. Kan ju inte bli bättre. Frågan är bara vad mina kollegor och chef kommer tycka. Toksnygga iallafall.


Av Matilda - 17 april 2010 11:10

Jag är helt slut. Har ingen som helt energi. Var precis på affären för att inhandla lite lite saker till lunchen som jag ska försöka göra iordning. Men nu när jag kom hem vill jag helt bara lägga mig i soffan och sova en stund. Att vara förkyld är verkligen inte kul. Man är inten og sjuk för att ligga till sängs å sjukskriva säg men å andra sidan inte nog pigg för at göra nånting alls egentligen. Jag blir bara less. Säga vad man vill om magsjuka men då ligger man iallafall pall i ett par dagar sen är man frisk.

Presentation


Jag är en glad tjej i mina bästa år som tänkte släppa in er i min värld som är lite mer rosa än andras.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards