Alla inlägg den 2 april 2010

Av Matilda - 2 april 2010 22:20

Klev upp kl 6 imorse.. fast jag va ledig. Kändes inte helt bra men tävlingsdag på hippo stod på schemat och de va bara att pallra sig ur sängen. Eftersom jag inte tävlar själv så vill jag helst hålla mig så långt ifrån de där som möjligt. Dels för att jag typ 99 ggr av 100 så får jag fruktansvärd huvudvärk innan dagen är över och för att jag inte rider själv. De är faktiskt inte så kul och jag får alltid lite ont i magen. Tänk om han inte är frisk?


Men hur som helst så skulle jag sitta i domartornet de två första klasserna och de va helt nytt för mig. Men de gick faktiskt jätte bra och de va riktigt trevligt. Dessutom gick de faktiskt riktigt bra för Ofelia och Q och hon fick en placering i 1,10 och han kastade INTE av henne!!! Wohoooo! Så nu håller vi bara tummarna för henne resten av helgen och naturligtvis så hejjar vi även på URFs elitlag.


Kvällen avslutades i gräsmyr med kalas och middag. Sen så ska det låta och denna gång satt vi faktiskt i publiken. Nån som såg oss?

Av Matilda - 2 april 2010 22:03

Nu har jag börjat kombinera mina konstiga talanger med varandra. För er som inte vet så är jag en fena på att virka. Konstigt kanske men så är det iallafall. Så jag började virka på en "så kallad" Os-mössa igår kväll och idag blev den klar. Det fick faktiskt bli en present till en släkting. Men en mycket uppskattad sådan. Passade även på att piffa upp den med lite swarovski!


    


Vad tycks? Helt klart de rätta färgerna iallafall!

Presentation


Jag är en glad tjej i mina bästa år som tänkte släppa in er i min värld som är lite mer rosa än andras.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards