Alla inlägg den 3 april 2010

Av Matilda - 3 april 2010 22:15

Jag har här i dagarna fått lära mig något nytt. Vet inte vad jag tycker om de egentligen men här kommer de iallafall. De FINNS rosa kycklingar!! Som de flesta vet så utför man en hel del exprement på ägg, kycklingar och fåglar i allmänhet och nu har man alltid kommit på ett sätt att färga dem till önskad färg te.x rosa. Världigt söta och fina naturligtvis men jag är lite skeptisk. Vart är världen på väg? Känns faktiskt ganska sjukt..



a418.jpg Anyone for a colored chick foca market image by aveone52

Av Matilda - 3 april 2010 22:07

Hej!


Idag har jag spenderat dagen med mina svärföräldrar och min kära sambo i lagårn och städat, byggt och inventerat så nu är de minsann ordning på torpet igen. Känns skönt. Började bli lite rörigt faktiskt och de är inte riktigt min grej.


Annars ha de varit hästtävling även idag på hippo och de var väl lite blandade resultat men URF vann iallafall första omgången i laget. Så stort grattis till dem!


Kvällen avslutades hos världens bästa svärföräldrar med lite äggmålning, vin och 3-rätters. Alltid lika mysigt att komma dit och bara va ett tag. Och vilka ägg de blev sen.. ska försöka lägga upp en bild imorn. Dessutom fick vi lite påskpresenter och jag fick påskte med små gula kycklingar i. Jätte gulligt. Så de blir att smaka på de imorn. Passade perfekt när mitt börjat ta slut.


Kram och god natt!

Av Matilda - 3 april 2010 09:40

Wohooo jag öveväger att dra igång ett litet påskfirande här hemma. Verkar ju som konstigt att man inte har några egna traditioner. Men de kommer väl när man blir lite äldre och får barn. Hoppas jag iallafall. Men idag har jag iallafall haft en skön sovmorgon och de va verkligen behövligt. Känns som att jag inte sovit ordentligt på jätte länge. Blir skönt med kortvecka efter detta och sen fjällen i en hel vecka på de. Jag längtar faktiskt till fjällen. Ska bli så himla skönt att komma bort ett tag och bara vara med dem man tycker mest om. Nicke ska ju dessutom följa med och va där så länge vi vill. Känns lyxigt. För de händer inte ofta vill jag lova. Men å andra sidan har vi inte sett de än.


Hoppas ni har en bra påsk helg iallafall!

Presentation


Jag är en glad tjej i mina bästa år som tänkte släppa in er i min värld som är lite mer rosa än andras.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards