Alla inlägg den 4 april 2010

Av Matilda - 4 april 2010 20:07

Just de glömde ju säga att farmen idag har fått två små jätte söta nya familjemedlemmar! Ska försöka fixa en bild också.. men de får bli imorn.

Av Matilda - 4 april 2010 20:02

Hela dagen idag har i princip spenderats i solen. Så otroligt skönt de är att vara ledig och inte göra något annat än de som faller en in ibland. Vi startade en eld och grillade lite korv och pinnbröd och drack kaffe och hade allmänt mysigt i solen helt enkelt. Dessutom fick vi besök av syster med barn.


Sen va de dax att rasta prinsen också en sväng. Han har ju faktiskt börjat lugna ner sig lite nu. Men de ska man väl aldrig säga men de går iallafall bättre och jag åkte inte av idag. Tror de gör mycke för honom att de är ljust ute. Inte lika mycke som kan gömma sig då. Sen tycker han de är lite roligare när han får trava lite också. Så de går iallafall framåt och jag tror vi är förbi den värsta biten.


Sen blev de lite middag hos storasyster och nu blir de lite soffmys hos andra systern. Jag säger bara en sak. ALLA borde ha en stor familj!!

Av Matilda - 4 april 2010 11:11

Idag är de strålande sol ute och de håller på att bli vår!!!


Så himla skönt och snart är de sommar vilket är ännu bättre. Fast jag har faktiskt kommit att uppskatta vintern med nu. För om den inte fanns så skulle vi inte uppskatta sommar, vår och höst på samma sätt. För tänk de som har en årstid året runt. Kan ju inte va speciellt kul.


Men nu kan jag faktiskt inte hålla mig inne längre. De är dax att klä på sig och gå ut i vår solen och kanske grilla lite korv och mysa.

Presentation


Jag är en glad tjej i mina bästa år som tänkte släppa in er i min värld som är lite mer rosa än andras.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards