Alla inlägg under mars 2010

Av Matilda - 17 mars 2010 21:06

Har suttit och drömt mig bort till varmare länder och gjort en roligt upptäckt. Visste ni att de faktiskt ifinns en plats på jorden som heter Pink Sand Beach? Och varför detta? Jo för att de faktiskt finns rosa sand där. Verkligen ett ställe för någon som mig...





Tydligen så ska de vara lite svårt att få på bild men i verkligheten ska de tydligen vara solklart rosa.


Nån som vill följa?

Av Matilda - 16 mars 2010 22:03

Tänkte bara göra en lite uppdatering ang. mina små vaktlar som inte va större än en humla när de föddes.. remember?


    


Här är de idag iallafall och kan väl säga att de är lite lustiga djur som låter lite konstigt och gärna tar en flygtur. Nu är de 2v men de är fortfarande inte större än en "vanlig" kyckling trots att de snart är fullvuxna och tydligen ska de lägga ägg om 2 v. Tycker de verkar helt sjukt men vi får väl se..

    

Av Matilda - 16 mars 2010 20:56

Nu när jag jobbar så kan jag verkligen inte släppa tanken på att jag naturligtvis måste ha de självklara på jobbet. Eftersom vi ändå typ jobbar i pyjamas så kan de väl lika gärna vara en ROSA!!!









Ska göra allt i min makt för att införskaffa dessa till jobbet inom kort.

Av Matilda - 16 mars 2010 20:47

Ja de är bara förnamnet på min lilla prins vissa dagar. Har kommit fram till en sak. De är kallt att rida på vintern men de är ännu kallare att skritta i 40 min på vintern. Fryser hur mycke som helst varje gång och nu har jag snart provat alla typer av kläder och kombinationer. Känns ju som att om man bara skrittar (å travar lite) så har de ingen betydelse vad man har på sig så då kan man lika gärna klä sig så varmt som möjligt. Men oj så fel man kan ha för är killen på fel humör så kan jag lova att man sitter inte kvar länge med skoteroverall och tumvantar. Smidig är då inte riktigt ordet som beskriver mig just i den situationen medans den lilla killen under mig tycker sig vara världens bästa tiger! Jag blir tokig men nu kör jag ridkläder och försöker att inte frysa ihjäl, även om de också går ganska dåligt så åker jag inte av iallafall. Men jag tar gärna emot tips!


Annars har jag haft ännu en soft dag på jobbet. Känns faktiskt riktigt kul att jobba lite..

Av Matilda - 16 mars 2010 07:07

Klockan är 7 och de är strålande sol ute och de har faktiskt fallit lite snö på backen. Skönt att slipa se all is iallafall.


Har inte sovit så bra i natt. Vet inte riktigt varför men Nicke hade somnat med tvn på och vid halv 4 så vaknade jag ordentligt av tvn som va som en lampa i ansiktet när programmen tog slut och de blev myrkrig iställe. Men nu är de bara att packa sig i väg på jobbet och hoppas på en lite mer actionfylld dag idag än igår.



Av Matilda - 15 mars 2010 21:01

Precis som jag misstänkte så var inte platsen i garaget tom speciellt länge. Tyvärr blev de inte riktigt vad jag presenterade på dagens rosa här om dagen men Nicke är ju nöjd och de är de viktigaste. Så får vi se om vi köper något roligare till sommaren.


Annars har jag bara haft en slapp dag på jobbet. Kul att träffa alla igen och lite glada nyheter fick jag direkt på morgonen också. Stort grattis till L, J & T.


Nu ska jag bara spendera resten av kvällen i världens bästa soffa med mitt nya favvoprogram. Hollywoodfruar. Maria är min verkliga favorit. Hon är så härlig och obrydd på något vis. Så himla mysig. Jag skulle ju egentligen varit en hollywood fru men skulle nöja mig med lyxig hemmafru i sverige. Så vi får väl se ;)


Av Matilda - 15 mars 2010 07:26

Är på jobbet idag och idag är de -22 ute. Trodde de va slut med sånt nu. Nu ska de ju vara vår.


Av Matilda - 14 mars 2010 20:45

Skulle absolut behöva ett par.





Dessa kommer från FOX

Presentation


Jag är en glad tjej i mina bästa år som tänkte släppa in er i min värld som är lite mer rosa än andras.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards