Alla inlägg den 14 mars 2010

Av Matilda - 14 mars 2010 20:45

Skulle absolut behöva ett par.





Dessa kommer från FOX

Av Matilda - 14 mars 2010 18:11

Idag är de söndag och de är vad vi försöker kalla slappardag. Men blev inte riktigt som vi hade tänkt. Klev upp imorse och släppte ut hästarna sen i väg till garaget för lite bilservice och stortvättning. Hem och dra igång skotern för att dra till Stennäs på kalas. Riktigt nice faktiskt med lite skoterkörning i solen och mycket fina leder gör ju inte saken sämre.


Sen när vi kom hem så hade en av våra tackor fått 4 lamm ?!??! De är inte hälsosamt för varken lamm eller tacka så vi får se hur de går. Blev lite sjå med de när vi kom hem. Men nu håller vi mest bara tummarna.

Nu ska jag försöka slänga ihop lite mat. Är nästan mätt från gårdagens middag fortfarande men nått måste man väl äta. Igår blev de iallafall plankstek hos världens bästa grannar med sällskap. Riktigt trevligt tills de blev klart att Anna vann. Då tappade jag allt. Men säg den glädje som varar..


Hej Hopp!

Presentation


Jag är en glad tjej i mina bästa år som tänkte släppa in er i min värld som är lite mer rosa än andras.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards