Alla inlägg den 23 mars 2010

Av Matilda - 23 mars 2010 20:27

Vi har fått lamm idag!!! Till råga på allt när vi står och tittar på små fåglarna så vänder vi oss om och där står två st helt otroligt fina och pigga små lamm. Med betoning på PIGGA de är faktiskt mycke bättre för alla om man bara får max 2 per tacka. Alla fall jätte fina och nu blir Benke inte så ensam.


    


Benke är lite nyfiken på sina nya kompisar...

    

        

ca 1 h gamla iallafall och har ännu inte fått några namn, har inte änns kollat om de va tjejer eller ej..

Av Matilda - 23 mars 2010 20:21

Jag försöker hitta på lite nya projekt i verkstan och när min systers lilla tjej fyllde år så fick jag en super bra ide.


      

Så vad säger ni? Är pimpad med klara swarowski och ett S som i Selma i rosa kristaller. Tycker själv den blev super fin och helt unik. Skulle funka kanon till den nyfödda eller som doppresent. Något som inte alla barn har med säkert skulle vilja. Har dessutom utsatt den för diverse "test" med vatten, värme, naglar, tänder och har faktiskt inte fått loss en endaste liten kristall. Naturligtvis glittrar den fantastiskt mycke mer i verkligenheten.

Av Matilda - 23 mars 2010 18:20

Vaknade i natt av att våran stackars katt bara jalmade högt och förvirrat. Klev upp för jag trodde något hade hänt men då visar de sig att han bara gick runt runt och letade förtvivlat efter något. Stackarn saknar också Bosse. Kunde nästan inte somna om sen. Tog med han till sängen men han fick ingen ro i kroppen. Lilla Henke. Stackarn har ju blivit av med sin bästa kompis..



Av Matilda - 23 mars 2010 07:41

Ja, de blev så dagen efter lite annat än jag hade tänkt, svullna ögon och en lagom röd färg i hela ansiktet var väl inte riktigt något jag räknat med men de är redan mycke bättre så de lägger sig nog snart. Lite roligt iallafall. Jag som inte brukar reagera på nått.. MEn de här kanske är början på något, så inom kort så kommer jag inte kunna äta varken tomat eller mjölk. Men jag hoppas verkligen att  de inte bli så. Då blir jag tokig.


Är ju faktiskt lyxigt att inte va allergisk mot nått..


Men i övrigt hoppas jag att dagen bjuder på lite action och många glada kunder. Blir så himla långtråkigt om de är lite folk.

Presentation


Jag är en glad tjej i mina bästa år som tänkte släppa in er i min värld som är lite mer rosa än andras.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards