Alla inlägg den 26 mars 2010

Av Matilda - 26 mars 2010 22:47

Efterr att ha provat massa klänningar idag så inser jag ännu en gång vad med garderob behöver men inte hittat. En snygg rosa klänning. Vet att rosa kanske inte är blondinens bästa vän. Men de är helt klart min så då bryr jag mig inte.



Den här kommer från JC och kostar 299kr och skulle passa perfekt.

Av Matilda - 26 mars 2010 22:25

Titta titta titta!! Vad fn mitt hår blev och de tog knappt 30 min. Jag är grymt imponerad av min senaste locktång. Lätt som en plätt och de blir riktigt bra. Nu har jag dessutom inte änns gjort de seriöst. Kommer bli kanoner. Känner mig faktiskt lite taggad inför morgondagen nu. Jag har tänkt att de ska bli kul!     


Hollywood here we come!

Av Matilda - 26 mars 2010 17:18

fick mitt andra paket idag och tyvärr va de inte riktigt som jag hade tänkt mig men å andra sidan är de inte så lätt att beställa kläder på nätet. Inte så ofta de faktiskt passar om saningen ska fram vill man ju helst prova. Men jag tänker alltid. -Den här gången kommer de funka! Men så kul är de aldrig. Har köpt 2 partyklänningar och jag kan ha de men kan inte riktigt bestämma mig vad jag tycker om de. Kanske ska ta kort och lägga ut här så får ni bestämma. Känner mig iallafall väldigt kluven.


Av Matilda - 26 mars 2010 07:27

Wohoooo!


Jag är taggad på helg. KÄnns som att man bara jobbar och sover. Kvällarna slutar alltid med att NIcke somnar i soffan och jag med datorn i knäet. Men snart är de vår! Hoppas jag iallafall. blir tokigt på den här snön. Nån måtta får de vara.

Presentation


Jag är en glad tjej i mina bästa år som tänkte släppa in er i min värld som är lite mer rosa än andras.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards