Alla inlägg den 4 mars 2010

Av Matilda - 4 mars 2010 22:04

Har spenderat hela kvällen med kristaller och hjälmar. Börjar bli några på hög så bäst att ta tag i de. Ska uppdatera med bilder snart. Riktigt roligt faktiskt speciellt när man nästan får fria händer och hjälmarna faktiskt inte ser exakt likadana ut. Så nu hoppas vi bara att ägarna blir nöjda också. Kommer bilder så småningom. Men roligt nu när tävlingssäsongen drar igång igen och solen börjar synas till. Då är kristallerna som snyggast. Har faktiskt en del andra pimping ideér på gång också för oss hästmänniskor. Men lagom är bäst... eller?


Själv tycker jag nog att de nästan inte kan bli för mycke..


Av Matilda - 4 mars 2010 10:36

Vi behöver naturligtvis också en tårta till tillställningen och jag vill ha en riktig bröllopstårta enligt konstens alla regler och i ska de va choklad i mängder. Så de blir något i stil med dessa.






Finns ju en del praktiska aspekter i detta också.. Hur skär man egentligen i en sån här tårta? När hälften av gästerna tagit lät de ju bara va en hög av allt..?


Men de skiter jag faktiskt i!

Av Matilda - 4 mars 2010 10:05

Hej!


Jag har ju helt glömt bort att berätta vad jag gjorde härom dagen mitt i all Shrek yra. De va nämligen så att samma dag som jag hämtade hem prinsen så bjöd mamma med mig på fotvård.....?!?!


Om ni inte redan visste de så har jag lite fotfobi och kan knappt ta i mina egna. Och därför har också fotvård varit ett yrke som jag aldrig riktigt förstått. För vem kan vilja hålla på med de hela dagarna? Inte fresh iallafall. Men hur som helst så gick jag i ett svagt ögonblick med på detta och nu va de dax.


Har inte riktigt tid att stressa upp mig över detta då i princip allting denna dagen började fel men väl framme så fick jag lite panik. Men jag bet ihop och tänkte. Hur farligt kan de va? Satte mig i stolen och la upp fötterna i en lite skum stol fast ändå ganska skön. Men de som faktiskt var värst va fotvårdaren som bokstavligen satt med näsan vid mina fötter. Så under de 30 min jag satt där så blev jag mest bekymrad för hennes skull och för mig gick de faktiskt riktigt bra. De var till och med riktigt skönt.


Som tur är så har jag inte problem med mina fötter och behöver nog inte gå tillbaka så ofta. Men jag kan ändå inte låta bli att tycka att fotvård är lite äkligt trots allt. Men som tur är så slapp jag sitta med när de va mammas tur. För de hade jag nog inte pallat.



Idag är de iallafall strålande sol och jag ska ta ut Prinsen på premiärtur som frisk häst i de fina vädret.

Presentation


Jag är en glad tjej i mina bästa år som tänkte släppa in er i min värld som är lite mer rosa än andras.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards