Alla inlägg den 25 mars 2010

Av Matilda - 25 mars 2010 21:44

jag som precis shoppat. Jag tappade helt plötslig shoppinglusten.. titta på lyxhällan. Helt sjukt hur folk kan hålla på och naturligtvis så har hon en häst som kostar MASSOR med pengar..

Av Matilda - 25 mars 2010 21:19

Är trött och less i kroppen och vill egentligen bara sova. De är som en jobbig period nu innan jag vant mig vid allt igen och de gör ju inte saken bättre att våren kommer och vänder typ 4 ggr i veckan.


Annars har vi haft en fartfylld dag på jobbet. Äntligen kan vi väl tillägga. Mycke roligare när de händer lite och man faktiskt måste tänka lite.


Imorn så ska jag och NIcke göra någt kul också. Har ni tur så kanske ni kan få reda på vad så småningom..

Av Matilda - 25 mars 2010 21:03

Jag har faktiskt gjort lite internetshopping i veckan för att trösta mig lite... eller nått. Men jag blir tokigt när man vill ha något och tittar på de hela tiden. Så varför köper man de bara inte. Är ju ändå inte så många saker. Man måste ju skämma bort sig lite ibland.


Idag fick jag iallafall hem ett av paketen och detta från netonnet.se




Har köpt en Icurl från babyliss. Mest för att jag velat prova länge och för att jag har lite dille på hårgrejer som denna. Så nu ska de bli mycket spännande och se hur de går. MItt hår börjar bli så himla långt så jag tror inte de är optimalt egentligen men men.. Kul att shoppa lite!

Presentation


Jag är en glad tjej i mina bästa år som tänkte släppa in er i min värld som är lite mer rosa än andras.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards