Alla inlägg under mars 2010

Av Matilda - 20 mars 2010 10:12

Fint väder idag och inte alls kallt så idag tror jag faktiskt de blir lunch på en pinne. Så himla mysigt att va ute när de är fint väder. Så nu gäller de bara att få upp en brasa.. Bäst att börja i tid. Kanske till och med får ta ut skotern en sväng idag. Hoppas ni får en toppen dag.

Av Matilda - 19 mars 2010 21:49

Fredagsmys med min älskling och hans Bosse.


  

Av Matilda - 19 mars 2010 21:33

Imorn ska SnickarTilda fram. Jag tycker de är riktigt roligt att snickra och göra saker själv. Speciellt när de kommer till användning. Så hade inte denna passat perfekt i mitt lilla snickeri?



Har tyvärr inte hittat någon svensk återförsäljare än så länge mn jag jobbar på det.

Av Matilda - 19 mars 2010 21:29

Äntligen är fredagarna räddade igen. Jag är inte så imponerad av let´s dance tycker faktiskt att de är riktigt dåligt. Men nu på fredagar kl 20. 00 så slår vi på svt 1 och ser på världens bästa fredagsunderhållning och tittar ni riktigt noga så kommer jag och Nicke synas i två program under våren. Så titta nu riktigt noga!

Av Matilda - 19 mars 2010 08:53

Har jag nu lyssnat på varje morgon hela den här veckan för att så många sagt att de är så bra. Men jag blir nästan tokig. Vilket dravel och varför spelar de så lite och dålig musik.  Nej jag tror jag måste göra en insats med min MP3 spelare om de har ska funka för rix går ju inte heller lyssna på..

Av Matilda - 18 mars 2010 21:29

Kalle Anka satt på en planka ropade så här:

SELMA SELMA se så stor jag är...

Världens finaste och gladaste SELMA fyller idag 2år!


      

 


Kan inte fatta att hon blivit så stor min lilla favorit och solstråle. Hon är verkligen en tjej som kan få mig att le. När alla barn bråkar eller skriker om allt möjligt så kommer alltid Selma med ett stort leende. Nöjd och glad och tar livet med klackspark och ger aldrig upp. Ser verkligen fram emot att följa denna lilla tjej i livet och jag hoppas att moster får vara med på ett hörn.

Av Matilda - 18 mars 2010 21:12

på just denna dagen. Ja alltså dagen då jag åkte i backen.. eller rättare sagt. Dagen då prinsen dängde mig i isen efter att jag 10 sek tidigare lyckas klara mig från snödrivan. Snödrivan hade kanske varit att föredra så här i efterhand.  Men kunde ändå inte låta bli att skratta. Trots denna lilla incident så är de ändå min prins och han är precis som vanligt! Känns ändå posetivt när han nästan vänder ut och in på sig bara för att de är så kul. Blir mer och mer övertygad om att han faktiskt inte har ont längre och att de kanske faktiskt kan gå vägen de här..


Har även fått lite förslag på hur jag annars ska kunna sätta igång honom bland annat att jag ska gå med honom och tro mig, just de har jag försökt. Många gånger. Problemet är att han gör samma sak då och kommer sen inte ner på jorden och då slutar bara promenaden med att jag vill strypa honom och de är inte kul för nån. Så jag har konstaterat att jag hellre hanterar de från sadeln än från backen..


Så nu överväger jag att ta nån liten häst på släptåg eftersom de faktiskt gick bäst den gången. Men de går bätte och bättre och efter att jag fick smaka snö så skötte han sig jätte bra. Tror han blev lite chockad..

Av Matilda - 17 mars 2010 21:15

Idag har jag konstaterat att om man kan något bra nångång i livet så kommer man i princip alltid kunna de. I nån mån iallafall. Tror som fortfarande att vissa saker på jobbet ska kännas konstigt att göra eftersom jag faktiskt i princip inte gjort de på 3 år. Men icket. Sitter som en smäck i ryggmärgen och de är bara att köra på. Men de är ju en trygghet som man kan falla tillbaka på också även om jag mest tror att de handlar om att våga. Så jag frågar inte så mycke. Bara att köra!

Presentation


Jag är en glad tjej i mina bästa år som tänkte släppa in er i min värld som är lite mer rosa än andras.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards