Alla inlägg den 13 mars 2010

Av Matilda - 13 mars 2010 23:33

Nu är jag faktiskt arg på riktigt...


HUR KUNDE ANNA VINNA???


Jag blir galen. Alla andra hade varit bättre än hon. Fråga mig inte varför men jag gillar henne bara verkligen inte. Tycker låten är okej men jag stör mig så otroligt mycke på människan att jag klarar inte av att se på henne. Borde totaldissa schlager i fortsättningen när man blir behandlad så här..


Vad hände med grabbarna? Darin, Ola, Manboy?


De bästa va trots allt den lilla skymt vi fick av min stora idol.


BJÖRN GUSTAVSSON


Han är nog den enda som kan få mig att skratta helt hysteriskt. Hoppas verkligen att han tänkt krypa ut ur sin bubbla på riktigt snart. Melodifestivalen är ingenting utan honom. Tyvärr Måns.


Näst bäst var att Pernilla Wahlgren faktiskt blev sist om jag förstod de hela rätt!

Av Matilda - 13 mars 2010 16:25

Har alltid haft en kärlek till vissa bilar och en av de största favoriterna har alltid varit en Ford Mustang GT. Nu är jag inne i en fas där jag försöker övertala min kära sambo att de är just en sån som ska ta plats i vårat garage efter stor tysken. Men han är lite skeptik. Men idag stötte jag på denna så nu är saken avgjord. Eller vad säger ni?




Min absoluta favoritbil!

Av Matilda - 13 mars 2010 09:14

Ikväll är de dax för finalen på riktigt. Ska jag va helt ärlig så vet jag faktiskt inte vilken jag håller på till 100%. Jag har ju en förkärlek till Darin. Men jag kan hålla med om att hans låt är lite tråkig men vilken röst och känsla han har grabben.


001superb.png Darin Zanyar 1 image by adriennexarchie


I övrigt måste jag säga att Timoteijs låt har växt och faktiskt  tagit sig upp till nästan en favoritplats.



Tror faktiskt att de kommer bli showen som kommer avgöra vem som vinner denna gång. Bara inte Anna Bergendahl eller Pernilla Wahlgren vinner så är jag nöjd iallafall.



Presentation


Jag är en glad tjej i mina bästa år som tänkte släppa in er i min värld som är lite mer rosa än andras.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards