Alla inlägg den 9 mars 2010

Av Matilda - 9 mars 2010 20:07

Som gjorda för mig.



Både rosa och glittriga! Skulle vara en perfekt färgklick till en svart klänning.

Av Matilda - 9 mars 2010 19:46

Ja de va så jag kände mig idag. en 10 månaders tjej på höften, en 22månaders i handen, en 3½ åring på bobben och en 6 åring på spark. Ungar överallt och åt alla håll. Vilken pers och hur mycke fick man egentligen gjort utan att nån skrek eller grät? De är såna här dagar man verkligen förstår vilket jobb min mamma och alla andra mammor med många barn faktiskt gjort/gör.


Men till min tröst så har jag ju faktiskt inga egna barn och förhoppningsvis så behöver man inte gå från 0 till 4 på några timmar. Så man får väl hoppas att man lär sig eftersom och de också för den delen.


Men trots allt så gick de faktiskt jätte bra och alla ungar var väldigt snälla och vi lyckades äta lite lunch, mocka, hämta mjölk, göra middag och leka en hel del fast de kändes lite hopplöst ibland. Barn är trots allt underbara !


Av Matilda - 9 mars 2010 10:55

ny dag och nya saker att göra. Är faktiskt väldigt omotiverad men nu fick jag besök av sötaste Ally så då ble v de lite roligare iallafall. Fast nu kom mamma (Allys alltså) och sa att hon tydligen måste på handkirurgen och gipsa fingret..??! Kul med hästar nästan jämt :D

Presentation


Jag är en glad tjej i mina bästa år som tänkte släppa in er i min värld som är lite mer rosa än andras.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards