Alla inlägg den 3 mars 2010

Av Matilda - 3 mars 2010 09:56

Kör en tema vecka denna vecka mest för att jag började sväva iväg efter måndagens rosa.


Så vad behöver vi mer? Jo en ring!


Helst av allt skulle jag vilja ha en riktig glamour ring i sann housewife anda som denna.

79.000:-


Men jag ha insett att verkligheten är en annan och mitt liv inte riktigt är så mycke glamour som jag ibland skulle vilja. Tanken är ju trots allt att ringen ska sitta på fingret varje dag resten av livet så. De här är min kompromiss.

 29.000:-



Av Matilda - 3 mars 2010 09:46

God MOrgon allihopa!

Hoppas ni haft en super natt för de har iallafall jag sovit som en prinsessa tills klockan ringde imorse och hästarna ville ut. Synd att de är lite snöstormigt ute men de går bra.


Jag kan iallafal berätta att jag än så länge fått 12 st små vaktelbebisar och de är så otroligt söta. Ser ut som teknade figurer och de är helt ofattbart små. Men de gör dem också nästan omöjliga att hantera dock. Ha ni provat hålla i något som är för litet för handen att greppa utan att trycka sönder de. Ja de har jag nu iallafall. När jag öppnade kläckare så for de fåglar all världens väg och hjärtat hoppade av banan. Men de verkar som de gick bra trots allt. För nu springer de 12 st runt runt i den lilla hamsterburen.


      Lock från en barnmatsburk.

 


Så nu har den förra kullen fått flytta ut i lagårn för att göra plats till de små och de är nästan skrämmande vad fort de växer. De är snart 3 veckor gamla nu och kom ni ihåg hur de såg ut när de va nya?


Grynet 1 dag

     


Grynet 2½ vecka  

  


Så nu bor hon å hennes syskon i lagårn med de stora djuren.

Presentation


Jag är en glad tjej i mina bästa år som tänkte släppa in er i min värld som är lite mer rosa än andras.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards