Direktlänk till inlägg 8 juni 2010

Mycke nu..

Av Matilda - 8 juni 2010 22:20

Känns som att de är allt på en gång nu och jag vill helst bara sova. Har ingen lust att jobba som en idiot. Mycke strul med allt och de känns som att allt bara blir en jäkla massa gnäll. Jag är less.. å de har inte änns börjat.


De tråkiga är att jag egentligen skulle tycka att de är ganska roligt och spännande med allt som händer. Men varför måste allt hända nu? MItt under sommaren när de redan är kaos och allt redan är för sent....?


Ja jag vet knappt vart jag ska börja. Men imorn blir de iallafall en liten roadtrip. Helt själv dessvärre då de inte finns någon som har tid följa. Men kan kanske vara ganska skönt också så man får lite lugn och ro, i bilen iallafall. Känns iallafall skönt att jag ska få ha en "egen" bil nu ett tag å slippa bry mig om de.


Men annars då? Ja de är väl som vanligt. Men jag är väldigt trött jämt. Men allt hänger väl ihop. Så jag hoppas att de blir bättre snart.


Tack för att jag fick spy lite galla och på återseende!


Förresten, jag ska på 50-års jubileum nästa helg och Linda Bengtzing ska tydligen spela... inte illa!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Matilda - 8 juli 2010 20:59

Jag var tvungen ta några bilder på våran uteplats på framsidan som vi gjorde helt själva förra sommaren. Blir så glad varje gång jag går förbi den. Tycker den blev kanon fin.           Lite bilder i kvälls solen, äntligen känns de som som...

Av Matilda - 4 juli 2010 13:57

Efter som jag uppbarligen inte är så sugen på de här längre så tänkte jag lägga upp lite bilder eftersom iställe så får ni fråga om de är något.. kanske blir en bilderblogg iställe. Vi får se.   Här kommer iallafall en del bilder från mitt liv.. ...

Av Matilda - 2 juli 2010 17:19

      

Av Matilda - 23 juni 2010 19:54

Ja de är va vita prinsen och vargen är just nu..   Dessa djur de gör en galen. De kanske ha gått över på Henkes lag och helt enkelt inte gillar oss. Men de är inge kul iallafall.   Annars har jag varit ute på tur idag igen. Känns som att jag ...

Av Matilda - 20 juni 2010 01:26

Jag är helt tagen.     De här är som hämtat ur en saga.. Prinsessan fick sin prins.. ...

Presentation


Jag är en glad tjej i mina bästa år som tänkte släppa in er i min värld som är lite mer rosa än andras.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards