Alla inlägg den 11 juni 2010

Av Matilda - 11 juni 2010 21:15

Ja då var de äntligen helg. Vilken vecka de har varit, allt på en gång. Mycke som snurrar i huvudet som de senaste dagarna utlöst en fruktansvärd migrän. Idag bar de av på roadtrip igen. Vaknade även idag men en härlig migrän men tänkte att de går nog över om jag bara låtsas som att den inte finns. Men så kul blev de inte utan den låg bitande i bakhuvudet precis hela dagen. Trots detta har jag haft en super trevlig dag med lite kollegor och jag fått lite idéer och tankar inför framtiden och de är ju tanken.


Men de är lustigt de här med livet. Har haft migrän precis hela dagen och när min sambo säger:

-Vi måste flytta fåren! Så drar jag en djup suck och tänker att jag verkligen inte vill, men på något vänster så lyckades han övertala mig att hjälpa honom trots migrän och allt. Men tro de eller ej efter 30 min stängselflytt med min kära sambo och några halvknäppa får så va migränen borta!! Tänkte inte alls på de förrän jag var på väg till stallet och skulle ta på mig moppe hjälmen. Som inte är att föredra vid migrän. Men då tänkte jag varför ska man egentligen göra livet svårare än vad de är? De är ju egentligen ganska enkelt och allt hör ju ihop. Jag trivs absolut bäst hemma där jag kan pyssla på med mitt (inte nödvändigtvis min sambos kära får) och bara mysa. Då kan man slappna av och må som man förtjänar.


Ta vara på dagen den kommer inte igen!

Presentation


Jag är en glad tjej i mina bästa år som tänkte släppa in er i min värld som är lite mer rosa än andras.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards