Alla inlägg den 9 juni 2010

Av Matilda - 9 juni 2010 20:58

Jag saknar faktiskt inte många saker i mitt hus.. med ett badkar är precis vad jag hade behövt nu. Tänk att krypa ner i ett varmt bad och bara mysa en stund.



Kunde inte låta bli att kolla runt lite och titta vad jag hitta!!

Ett supersnyggt i mina färger. Även om jag älskar rosa så vill jag ändå att de ska vara snyggt och stiligt. Inte bara sött och bäbis.

Älskar de här iallafall!

Av Matilda - 9 juni 2010 20:49

Ja idag var de då dax igen. Road trip i inlandet. Denna gången helt själv och bara över dagen. Men de har faktiskt gått väldigt bra och jag har haft en spuer trevlig dag med mina kollegor i inlandet. Synd bara att jag kom iväg så sent och de blev lite långdraget. Men på vägen dit fick jag iallafall våldsamma flashbacks.. Kommer ni ihåg förra gången vi var på roadtrip? -20 och is och en del renar tror jag va inblandade...  De sista Ofelia sa innan jag for va kör inte på några renar nu bara. Ha skrattade jag å sa typ de är ju sommar nu.. Men när jag körde i lugn och ro så stod de bara där helt plötsligt. Naturligvis en hel hög med renar mitt på vägen. Typiskt min tur. Kom väl i 110km/h å höll nästan på att braka rakt in i dem. Men tack och lov för att de va sommar. Blev pallnit och en lätt pulshöjning. Blev lite panikslagen. Vad vill de mig och tjänstebilarna egentligen?


    


Kom tillslut hem hel och rätt så utmattad iallafall. Nu överväger jag att hoppa i säng...

Presentation


Jag är en glad tjej i mina bästa år som tänkte släppa in er i min värld som är lite mer rosa än andras.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards