Alla inlägg den 10 juni 2010

Av Matilda - 10 juni 2010 20:40

jag mår inte alls speciellt mycke bättre... känns som att de här är blev de ihärdigaste jag varit med om. Jag få ingenting gjort och allt bara läggs på hög. Försökte mig på att plantera lite sommarblommor ikväll men sitta på huv å ställa sig upp va verkligen inte min grej. Men nu är de gjort iallafall. Nu ska jag nog bara lägga mig i soffan och ladda för morgondagens inlandsäventyr. Denna gång med lite sällskap å har jag tur kan jag bara åka med. Kanske sova en stund eller försöka mig på lite jobb om jag har någon batteri i datorn vill säga... Men jag håller alla fingrar och tår för att jag¨ska må bättre imorn.


God nATT!

Av Matilda - 10 juni 2010 13:00

Jag har ett helt enormt shopping behov just nu och vill helst bara köpa allt så nu har jag helt snöat in på skor och jag måste bara säga att jag älskar verkligen de här skorna mer än något annat.



Synd bara att de är på tok för höga och jag skulle bara se ut som en vinglig älgkalv. Men de är underbara och nu överväger jag att köpa att par bara för att ställa de på hyllan!

Av Matilda - 10 juni 2010 12:45

Jag mår verkligen inte bra idag. Trodde att de här med migränen skulle vara över för min del för i år. Nu är de ju sommar och livet leker men icke.. Har spenderat dagen under ett täcke i ett rum som inte går att få nog mörkt. Jag blir galen, jag har inte tid med de här...


Presentation


Jag är en glad tjej i mina bästa år som tänkte släppa in er i min värld som är lite mer rosa än andras.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards