Alla inlägg den 16 juni 2010

Av Matilda - 16 juni 2010 22:13

Idag har annars varit en toppen dag. Helt dag på jobbet fast än jag nästan inte gjort nått. Tog med de andra jobbet och sammanställde lite inventeringar och andra papper så de blev två flugor i en smäll helt enkelt. Väl framme fick jag dessutom rum på ett lite finare hotell av någon anledning.


Men de blev god lunch och lite shopping under dagen. Gjorde faktiskt en del fynd. Har som sagt ett enormt shopping behov nu och varje dag är de något nytt. Idag va de smycken och annat krafs mest. Provade också en hel del skor som va låga och hade massa remmar. Typ jesussandaler. Men jag kunde inte riktigt bestämma mig för om de va snyggt eller inte. Sen vet jag inte när jag ska använda dem. Men jag tycker som alltid att man blir snyggare med lite klack, bättre hållning och man går snyggare. Men ibland är de skönt utan. Som typ imorn hade de varit perfekt. Nja jag ska fila på de där. Men jag blev imponerad över att de satt så bra på foten.


Av Matilda - 16 juni 2010 22:08

Man kan inte va borta många timmar utan att de händer något. Naturligtvis har någon brutit sig in/ut ur hönsgården och tagit mina små hönor.. Tur i oturen va att de va några som skulle säljas och var "vanliga" men ändå. Va ju folk som skulle komma och hämta dem och nu finns de inte. Så frågan är ju bara vem som är mätt och belåten?? Skata? Katt? Räv? Grävling? Grannen? Hök? Ja de känns som att de kan va vem som helst nästan.. Tråkigt iallafall.


  

Presentation


Jag är en glad tjej i mina bästa år som tänkte släppa in er i min värld som är lite mer rosa än andras.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards